innestelings pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karolientje, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay allemaal!

Heb een vraagje is iemand bekend met innestelingspijn..? de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 18december en heb veel "geklutst in mijn vruchtbare periode".. en nu ben ik sinds drie dagen misselijk vanmorgen ook en heb ik menstrutie pijnen en als ik onderin druk doet het zeer.. heb dit nog nooit gehad en ik moet 15 januari ongesteld worden.. Kon gister ook moeilijk in slaap komen door de krampjes.. iemand hier bekend mee?:(

Liefs!

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

het kan van alles zijn ,je lichaam kan je daadwerkelijk elke maand ook zo voor de gek houden ...ik voelde elke maand wel anders en zoals je ziet ben ik ook al even bezig ik heb ook al twee een mk gehad dus ik hou mijn nergens meer aan vast gewoon even afwachten en jij kent je lichaam het beste denk ik

3. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks bibi,

Ja ben er eigenlijk niet echt mee bezig meer geweest eerlijk gezegd tot aan nu omdat ik zo'n buipijn kreeg maar je hebt wel gelijk.. Heb geen keuze dan af te wachten idd. Dat is ook zo en ik heb denk het idee dat er iets aan de hand is omdat ik echt steken enz heb onderin.. Bedankt voor reactie!

4. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Hoi,

Ik heb hetzelfde.. 15 dec was mijn eerste dag van laatste menstruatie en ik zou dus 12 jan ongesteld moeten worden.
    Ook ik heb sinds een paar dagen kramp onderin mn buik, een beetje een trekkerig gevoel.
    Tis wel net wat Bibi zegt: je lichaam kan je zo vreselijk voor de gek houden! :x Dus toch afwachten...

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    buikpijn kan van alles zijn ,normaal heb ik dat ook maar ik ga me daar niet meer mee bezig houden ,ik ben vandaag 8 dagen overtijd ik wacht ook nog even af ,ik wil volgende week gaan testen als ik nog niet ongesteld ben volgende week is mijn papa ook jarig zou een mooi verjaardagskado zijn

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook 18 dec ( ik ben na 3 dagen pil te hebben gebruikt gestopt omdat we toch nu graag een tweede willen dus ik was rond 10 dec ook al ongesteld) en ik heb erg last van mijn onderbuik en onderrug. Ik kan mijn broek niet dichtdoen dan zit het veel te strak en doet het zeer, lopen voelt raar....ik dacht eerst dat het mijn darmen zijn maar dat voelt anders en dat gevoel zakt normaal weg en nu niet. Ik vind het vreselijk spannend zal het nu al raak zijn? Ik heb niet echt veel geduld als ik iets wil wil ik het nu ook meteen maar ja dat werkt zo niet met zwanger raken lol......testen is ook nog te vroeg dus dat heeft geen zin al zal ik graag even willen testen ;) erg spannend!!

7. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dan houden we elkaar ff op de hoogte dan;) ook leuk toch.. ik had het vanmorgen en toen ff niet en nu weer:x maar ook echt een trekkerig gevoel aan een kant en weer misselijk.. moet iedere x eten om de misselijkheid weg te krijgen.. en ook als ons lichaam ons voor de gek houd.. dan heb ik dit nog nooit gehad hahah:(
    nou afwachten dus wat bibi zegt:)

Deel Deze Pagina