Hallo, Vanmiddag een zo goed als positief ovutest. Nu om 22 uur behoorlijke krampen onderin buik ook een beetje een gloeiend gevoel. Is dat mijn Eisprong? Gister geklust, verstandig om dalijk weer? ( man weet niet wat em overkomt, 2 dagen achter elkaar ) weet even niet wat te doen.
Doordat je gisteren hebt geklust ben je iig op tijd geweest en liggen ze als het goed is klaar en te wachten op je eitje . Maar nu nog een keer je best doen, kan nooit kwaad!
Als hij niet wil, maak je dan niet druk, want met gisteren maak je de beste kans als je nu je eisprong hebt nl. Zaad doet er gemiddeld 12 uur over om naar de plaats van bestemming te komen (snelle zwemmers daar gelaten). Je eitje moet binnen 12 uur bevrucht worden, want daarna wordt de kans dat hij nog bevrucht raakt aanzienlijk minder en sterft hij langzaam af. Dus de zaadjes van gisteren liggen er al mooi.
Gewoon doen als of je heel veel zin hebt zit in het zelfde schuitje ook ronde 13 en afgelopen woensdag positief getest heb vorige week een mooi setje gekocht en beetje aandacht nou dan zijn (de meeste niet tegen bestand )
Nou ja een moetje, ik neem aan dat hij toch ook graag een kindje wil? Dit is het enige "offer" wat hij moet leveren . Mijn vent had nooit moeite met "moetjes". Hij ging dan extra lief doen haha, waar ik dan eigenlijk best om moest lachen.
Hij vind moetjes niet zo leuk, wil wel een kindje natuurlijk, maar laat het liever op z'n beloop. Ik had meer gehoopt op morgen, we zullen zien hij ligt nu nog lekker film te kijken dus tja.....
En als ik nu niet klus en morgen pas mijn ei is, wat zijn dan mijn kansen? Morgen is er meer kans dat ie wel wil.
Zaadjes leven wel zo'n 48 a 72 uur en soms wel eens 5 dagen. dus in.principe zit je wel goed. zie verder mijn uitleg hiervoor.
Om de dag klussen is prima! Vaak is je ei al geweest op het moment dat je de krampen hebt. Die hevige krampen zijn van het bloed wat in je buikholte vrij komt nadat het ei gesprongen is. De pijn is dus de prikkeling van het bloed in je buikholte. Dus het kluswerk van gisteren is belangrijker dan die van vandaag of morgen
Oh gelukkig maar, want meneer wilde niet. Maar na positieve ovutest is toch pas 24 uur erna de Eisprong of kan het ook 9 uur na die test van mij die nog net niet helemaal knallend is. Vandaag maar weer testen en vanavond hopelijk ..... Heb nog steeds een beetje buikpijn.
Vanavond weer getest, moest werken vandaag. Maar zelfde streep als gister. Nu komt er hoofdpijn bij dat heb ik wel vaker rond Eisprong. Buik trekt, rommelt ook nog dus zit er echt aan te komen! Leuk leuk spannend spannend, en dan dus weer afwachten. Ik hoop het zo......
helaas weer niet gelukt, manlief kwam pas om 1 uur vannacht thuis. vandaag maar weer een poging doen al heb ik er geen goede hoop meer op deze maand.
Vandaag zijn de ovutesten negatief. Eisprong vermoedelijk gisteravond gehad. Wat zijn mijn kansen dan? Zondag voor het laatst geklust.