heel vreemd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames!

3 maanden geleden dacht ik dat ik zwanger was (na veel diarree waardoor waarschijnlijk de pil niet heeft gewerkt) maar testen bleek negatief. Ik ging er dus vanuit dat ik niet zwanger zou zijn. Het bleef steeds toch een beetje in gedachten, omdat ik mij "anders" voelde. Nu 3 maanden later dacht ik er niet meer aan, maar ik merk dat mn buik opgezet is al een 2 weken en mijn geur wordt steeds sterker. Ook vind iedereen dat mijn gezicht ineens straalt. Nu ben ik sinds 3 dagen "ziek" op bed. Begon uit het niets over te geven en vanaf die dag nu al op bed en steeds misselijk, lijk wel niks binnen te kunnen houden. Nu voelde ik even op mijn buik omdat het mij weer op viel dat hij zo opgezet was. En als ik net boven mn schaambot druk voel ik een dikke rand zitten. Als ik er links van voel is het gewoon plat, dan ga ik een soort drempel over en rechts daarvan is mn buik opgezet.

moet ik mij nu zorgen maken? Herkent iemand dit? Wat denken jullie?

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hmm... Heb je al een testje gedaan?

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, na die negatieve testen ging ik er niet meer vanuit. En nu te misselijk om de deur uit te gaan. Mijn vriend zegt dat er buikgriep heerst dus daar ging dan maar vanuit. Maar nu die rand, daar schrik ik toch even van.

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand die het herkent of er iets van kan zeggen?

5. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hoi vlinder,

hier 12 weken zwanger vandaag...
    Ik ben in het begin even misselijk geweest, toen een paar weken bijna niet, nu lijkt t in alle hevigheid terug te komen.
    Ook de "rand" bij het schaambeen herken ik.... wel loopt ie over allebei de kanten zeg maar.
    Ik zou morgen even de huisarts contacten met je verhaal... of via internet een test bestellen. Die komen ze dan aan huis afleveren.

Succes!

6. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi rosa

Bedankt voor je berichtje..
    En wat gek dat jij die ''rand'' ook hebt. Ik heb het ook aan beide kanten.
    Ik ga morgen de dokter bellen met mijn verhaal, want begin steeds zenuwachtiger te worden. Als ik echt zwanger ben is het erg welkom en echt een wondertje.

7. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    P.s jij veel succes met je zwangerschap!!

8. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Dank je wel!

Ik zal voor je duimen morgen!
    laat je het even weten??

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik kan je niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Maar ik weet wel dat vk altijd voelt waar je baarmoeder zit en of hij goed groeit, dat is in het eerste termijn goed te voelen net boven je schaambeen. Dusss ik zou zeggen gooi er een testje tegen aan;):D

10. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een test gedaan..en er kwam echt gelijk een dikke streep!
    Maar de streep is wit, dus geen roze.. iemand ervaring mee?
    Ik ga morgen of overmorgen nog een doen en dan afspraak maken bij de dokter.

11. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je een fotootje?

Deel Deze Pagina