Ik heb al een tijdje last van een jeukbuik. Maar ik ben net onder de douche geweest en het doet "pijn" als er stof over m'n buik gaat. Het brandt helemaal. En nu zie ik dat er allemaal kleine rode bultjes op zitten.. Wat zou dit zijn? En moet ik er iets mee?
Hallo MiekjePiekje, ik had rode bultjes en plekjes in het begin vd zwangerschap. Het kwam vooral omdat ik me in 1x ging insmeren en vooral met lekker vettige creme... Heb er zelfs voor bij de huisarts gezeten.. Was toen mijn eigen schuld Nu heb ik vaak nog jeuk op mijn buik (23 wkn) met kleine rode puntjes. Als ik het insmeer geeft het idd ook het gevoel alsof het brand. Maar dat is na 10min weer weg gelukkig. Denk dat dat van die dingetjes zijn die er gewoon bijhoren, waar je weinig aan kunt doen.. Succes en misschien krijg je nog wel een goeie tip van iemand van het forum! Liefs
Vervelend! Zelf geen last van maar ik zou een creme kiezen op natuurbasis zonder al teveel toevoegingen om je huid wat rustiger te krijgen weleda of bio oil helpen mij altijd goed!