Ik herken dit totaal niet van mijn oudste en verbaas me er over, dat mijn jongste het op deze leeftijd al doet! Hij is 1¾ jaar en doet alsof hij slaapt. Bijvoorbeeld als ik hem uit de auto wil halen. Dan knijpt hij zijn ogen stijf dicht en maakt keiharde 'snurk' geluiden (zijn equivalent ervan) Het is echt ontzettend grappig en hij vindt dat ook, want dan spiekt hij en begint enorm te lachen. Ben op zoek naar stukje herkenning en ben benieuwd of veel kindjes van deze leeftijd dit doen. Willen jullie de poll invullen?
Onze dochter gaat ook regelmatig op de bank of op de vloer om net te doen alsof ze slaapt om vervolgens haar lachen uit te barsten
Weet niet precies meer hoe oud ie was maar speelt het slaapspelletje al heel lang in ieder geval, weet ook niet welke leeftijd daar voor staat maar het is nog steeds leuk
Ja, ik weet niet zeker of mijn dochter doet alsof ze slaapt, maar het lijkt er wel op. Dan ligt ze op de grond of bank en doet ze haar oogjes dicht. Dan wacht ze totdat ik haar naam zeg om vervolgens te schaterlachen, mij aan te kijken, en dan weer heel snel te gaan liggen met haar oogjes dicht. Soms hoor je haar dan al grinniken,wachtend tot ik haar naam weer zeg. Te schattig!
Nee, maar hij stopt wel zijn speen in mijn mond ! En dan doe ik net alsof ik slaap.... En dan trekt hij hem eruit en roep ik hard: WHEEEEEEEEEEEEEE. Dan liggen we beiden dubbel. Maar goed, ik ben 27 en doe het dus nu Dat was alleen geen optie in de poll mbt kinderen, dus ik heb niet gestemd.
Hier heeft ze al een paar keer dat grapje met me uitgehaald. Ze gaat dan ook echt op haar buik en knietjes liggen, hoofdje van me weggedraaid. Kontje omhoog. En een lol als ze dan heeft, haha ik verheug me er nu alweer op.
Mijne doet het vanaf een 12 maanden, gaat ze op de grond liggen met de ogen dicht en als we dan zeggen "Oh ga je lekker slapen, trusten!" "springt" ze op en gaat ze lopen lachen
Onze kleine man doet dat nu zo'n 2 mnd. Dan zegt hij slapen en gaat op zijn rug of zij een poosje op de grond liggen. Meestal wel met zijn ogen open
Ja sinds een paar weken. Dan roept ze "Emma slapen" en gaat ze liggen. Dan springt ze op een roept "wakker"! Grappige is dat ze nu ook s ochtends in haar bedje roept "mama wakker, Emma wakker" hihi erg schattig!