Wie herkent dit? Spelen dat hij slaapt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SushiLover123, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Speelt/speelde jouw dreumes ook wel eens dat hij/zij slaapt?

1. Ja (al voor 12 maanden)

2. Ja (tussen 12 en 14 maanden)

3. Ja (tussen 14 en 16 maanden)

4. Ja (tussen 16 en 18 maanden)

5. Ja (tussen 18 en 20 maanden)

6. Ja (tussen 20 en 22 maanden)

7. Ja (tussen 22 en 24 maanden)

8. Nee, pas op latere leeftijd (na 2 jaar)

9. Nee, herken ik helemaal niet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik herken dit totaal niet van mijn oudste en verbaas me er over, dat mijn jongste het op deze leeftijd al doet! Hij is 1¾ jaar en doet alsof hij slaapt. Bijvoorbeeld als ik hem uit de auto wil halen. Dan knijpt hij zijn ogen stijf dicht en maakt keiharde 'snurk' geluiden (zijn equivalent ervan) :D
    Het is echt ontzettend grappig en hij vindt dat ook, want dan spiekt hij en begint enorm te lachen. :D

Ben op zoek naar stukje herkenning en ben benieuwd of veel kindjes van deze leeftijd dit doen. Willen jullie de poll invullen?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Onze dochter gaat ook regelmatig op de bank of op de vloer om net te doen alsof ze slaapt om vervolgens haar lachen uit te barsten

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Weet niet precies meer hoe oud ie was maar speelt het slaapspelletje al heel lang in ieder geval, weet ook niet welke leeftijd daar voor staat maar het is nog steeds leuk :D

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

#4 sydneys, 12 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2014
    Hier nog niet maar lijkt me wel keischattig

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ja, ik weet niet zeker of mijn dochter doet alsof ze slaapt, maar het lijkt er wel op.
    Dan ligt ze op de grond of bank en doet ze haar oogjes dicht. Dan wacht ze totdat ik haar naam zeg om vervolgens te schaterlachen, mij aan te kijken, en dan weer heel snel te gaan liggen met haar oogjes dicht. Soms hoor je haar dan al grinniken,wachtend tot ik haar naam weer zeg. Te schattig! :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, maar hij stopt wel zijn speen in mijn mond :D !
    En dan doe ik net alsof ik slaap....

En dan trekt hij hem eruit en roep ik hard: WHEEEEEEEEEEEEEE.

Dan liggen we beiden dubbel. Maar goed, ik ben 27 en doe het dus nu :D
    Dat was alleen geen optie in de poll mbt kinderen, dus ik heb niet gestemd.

7. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hier heeft ze al een paar keer dat grapje met me uitgehaald. Ze gaat dan ook echt op haar buik en knietjes liggen, hoofdje van me weggedraaid. Kontje omhoog. En een lol als ze dan heeft, haha ik verheug me er nu alweer op.:D

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijne doet het vanaf een 12 maanden, gaat ze op de grond liggen met de ogen dicht en als we dan zeggen "Oh ga je lekker slapen, trusten!" "springt" ze op en gaat ze lopen lachen

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Onze kleine man doet dat nu zo'n 2 mnd. Dan zegt hij slapen en gaat op zijn rug of zij een poosje op de grond liggen. Meestal wel met zijn ogen open;):D

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ja sinds een paar weken. Dan roept ze "Emma slapen" en gaat ze liggen. Dan springt ze op een roept "wakker"! Grappige is dat ze nu ook s ochtends in haar bedje roept "mama wakker, Emma wakker" hihi erg schattig!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha wat leuk om te lezen allemaal! Ik wist niet dat zoveel kindjes dit deden :D

Deel Deze Pagina