Hoi allemaal, wij gaan aanstaande zaterdag onze nieuwe auto ophalen nou belde mijn man vanmorgen de verzekering om onze nieuwe auto aan te geven.. moeten we gewoon het dubbele gaan betalen en ik snap dat de cataloguswaarde van de nieuwe auto (veel) hoger is maar ik vind het dubbele betalen best wel shocking! nu zat ik te denken om over te gaan naar de anwb voor de verzekering.. wie o wie heeft ervaringen met de autoverzekering van de anwb?! thnxx allemaal!
Wat ik weet van de ANWB autoverzekering is dat ik veel meer moet betalen dan bij bijv Interpolis Betaalde voor een classics mini daar 66 euro per maand nu 200 euro op jaar basis.
volgens mij is de ANWB juist 1 van de duurste. idd independer checken. wij zitten bij Onna Onna, superblij mee en niet duur
Promovendum claimt de goedkoopste te zijn. Klopt wel ze zijn 1 euro goedkoper dan onze huidige, dus wij blijven bij de onze.
Ik ben weer weg bij de Anwb.. Heb direct alles opgezegd daar (wegenwacht) zo goed bevoel het dus. Drama, geen schadevrije jaren kunnen vinden waardoor er opeens de volle mep werd nageheven, en dan maar eens proberen terug te krijgen, klanten"service" echt beneden de maat. Nu verzekerd via onze tussenpersoon, nog goedkoper ook.
Mijn ouders hadden ANWB en zijn weggegaan omdat het te duur werd.. Ik heb FBTO en ben hartstikke tevreden over.. onze auto was 2 jaar geleden opeens defect en we konden niet meer verder rijden (auto stond in een andere stad).. we waren enkel 2 weken verzekert bij FBTO en we hadden voor 4 dagen een nette leenauto gekregen en alles werd door hen geregeld.. daarom hebben wij onze zorgverzekering ook bij FBTO ondergebracht.. klantenservice is ook heel duidelijk en behulpzaam.. grote fan van FBTO dus
Wij zijn weg bij anwb betaalde gewoon het dubbele! Nu zitten we bij klik&go daar zijn we via independer terecht gekomen. 1x per 3 maanden een automatisch incassering en klaar. Erg tevreden over. Wij gaan niet meer naar de anwb