wie weet dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bella3, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella3

Bella3 Lid

24 okt 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hallo,

ik heb even een vraag, mijn laatste menstruatie kwam keurig op tijd alleen het rare was deze keer, (normaal heb ik vreselijke buikkramp en voel ik me beroerd) deze keer nergens of nauwlijks last van, en na anderhalve dag geen spatje bloed oid te zien, helemaal weg...
    MAAAAAR normaal heb ik last van mijn borsten voor mijn ongi, nu al sinds de dag dat mijn ongi begon en tot op heden is dit nog niet over..
    Dus ik dacht..kom laat ik een testje doen..nieuwschierig en wetende dat het eigenlijk weinig zin zou hebben..nou een etos test, ik kijken :(: zie ik een heel vaag lijntje, meer een kleurloos lijntje..net alsof het een voorgedrukt lijntje was die nog blauw moest worden, ik me vriend erbij gehaald.. kijk jij eens...ligt het aan mijn ogen..of wil ik iets zien wat er niet is.. bla bla..maar hij zag het gelukkig ook..okee..twwe dagen later..kon het niet laten..weer een etos test..weer hetzelfde liedje.. :rolleyes:
    Nou ik kon het niet laten..en ging naar het kruidvat, ik denk als het aan de test ligt..dan maar met een ander merk..nou... weer hetzelfde..
    Nou mijn vraag is..wie heeft dit ooit meegemaakt en bleek zwanger..ik moet nog een dag of 10 wachten..kan je nagaan...mijn borsten staan op knappen, jeuken en steken...

groetjes bella

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nouja niet echt dat vage lijntje bij mij istie anderhalve maand op negatief gebleven en pas de vijfde test bleek ik zwanger.
    waren het 2 vage lijntjes of 1?

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Bella....geen idee, maar wens je heel veel suc6!

Liefs Marjo

Deel Deze Pagina