Gisteravond had ik een rare gevoel, rechts onder mijn buik.. Het leek alsof iets samentrekt.. Nou ben even gaan liggen en steeds toen ik naar voren ging buigen, voelde ik het steeds aan mn rechterkant onderbuik En wanneer ik voorzichtig opstond liep het van rechts naar een beetje in de midden van mijn onderbuik.. Nog nooit eerder gevoeld Ben nog steeds niet ongesteld, maar het voelt alsof ik elke moment kan worden... Ik voelde alsof iets ging druppelen maar naar de wc en niks🙉.. Ben ook heel erg warm en veel zweet toen ik opstond en heb ik last van een zeurende gevoel in onderbuik sinds ik wakker ben
Ik lees in een ander topic dat je inmiddels ben begonnen met bloeden en vrees dat vandaag of morgen de sluizen wel gaan doorbreken... Was waarschijnlijk dan toch een soort van menstruatiesymptoom.
Jaa.. Maar echt nooit gehad, voelde echt duidelijk iets rechts onderin mijn buik.. Was bijna zeker dat het raak is, echt een aparte gevoel... Maar goed, even afwachten hoe mijn menstruatie doorloopt