7 dagen na terugplaatsing negatieve test. Hoop opgeven?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Goedemorgen vandaag heb ik precies een week geleden een terugplaatsing gehad van een dag 3 8cellig embryo.
    Helaas vanmorgen negatief getest. Betekend dit dat ik gewoon beter de hoop op kan geven? Ik weet niet hoelang na een vers embryo je kan testen. Ik heb dit embryo in een kunstmatige cyclus terug gekregen. Maar omdat hij vers is een geen Cryo weet ik dus niet wanneer een negatieve test betrouwbaar is. Bij mijn Cryo testte ik vorige keer op dag 8 licht positief. Helaas is dat geëindigd in een miskraam. Ik voel me al helemaal down omdat ik denk dat hij dus niet is blijven plakken.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    7 dag na een dag 3 tp is dus 10dpo. En dat is erg vroeg hoor. Ik zou zeker nog 5 dagen wachten alvorens echt de hoop op te geven.

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Thanks dat geeft me toch een klein beetje hoop. Maar is het niet zo dat je met een terugplaatsing ook eerder een innesteling hebt en dus eerder positief zou moeten testen? Of kan de innesteling ook later zijn? Je zou denken na al mijn jaren in de mmm dat ik dit toch wel zou weten haha :D maar heb dit nooit gevraagd. Bij mijn dochtertje testte ik 11 dagen na de tp duidelijk positief. Heb daarvoor toen niet getest dus weet ook niet of hij dan nu al positief zou zijn geweest :(

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bij mijn cryo teste ik pas op 12 dpo positief, dat was een morula.
    Het kan dus nog zeker.
    Hoop houden hoor.

Ik heb met deze wel op 10 dpo positief getest maar ik ben zwanger van 2.

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Heeft het ziekenhuis geen datum van testen gegeven? Het is nog vroeg hoor. Kan nog best

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Thanks het kan dus nog wel :D
    Ik ga vanmiddag weer even bij de kruidvat testjes kopen heb nu alleen nog bigbazar testen. En dan gooi ik er morgenochtend gewoon weer 1 tegen aan :)

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja 23 januari dan zit ik 14 dagen na de terugplaatsing. Maar het zh neemt altijd een hele ruime marge vandaar dat ik dacht nu al wel te kunnen testen:):D

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik teste in de middag positiever dan in de ochtend ;)
    En inderdaad gewoon testen met de kruidvat testen, zijn goed gevoelig dus.
    Ik hoop voor je dat het een geslaagde poging zal zijn.

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De innesteling is in principe (uitzonderingen daargelaten) tussen 6dpo-10dpo. Je kunt dus testen tussen 10dpo en 14dpo. Is hij op 14dpo nog niet positief, dan is dat geen goed teken.

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Okay dank je wel voor de info. :D
    Dan hoop ik dat hij laat is ingenesteld bv 8 of 9 dpo. Heb de testen weer in huis dus zal morgenochtend weer testen.:)

11. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vanmiddag nog een testje gedaan en lijk nu een schaduw streepje te zien. Waarschijnlijk na uploaden niks meer van over. Streepje kwam binnen 5 min de klok strak in de gaten gehouden maar heel veel duidelijker werd hij niet. Het zal wel niks zijn maar misschien zien jullie hem ook? Al betwijfel ik dat hihihi:D

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Ik lijk wat te zien.
    Hou er rekening mee dat kv lang nodig heeft om echt op kleur te komen.
    Kijk over een half uur/45 minuten nog maar eens.

13. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Helaas niet duidelijker geworden. Hij is nu zo. Dus word afwachten vrees ik ;)

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie helaas niks op je KV :( Maar wat je zelf ook al aan gaf, de kwaliteit word er niet beter op na uploaden! Hopelijk heb je morgenochtend al een donkerdere test!!

15. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Spannend hoor! Ik ben benieuwd naar je volgende test

16. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had na terugplaatsing van een verse 5-daagse blastocyst ook na 5 dagen nog een blanco test, na 6 dagen een tuurstreepje en na 7 dagen een licht maar wel zichtbaar streepje (HCG: 28)

17. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ow dus dag 3 embryo na 7 dagen was dan waarschijnlijk nog te laag ook bij jou als je dat had gehad. Ik hoop heel erg dat ik morgen een duidelijkere streep heb.
    Jullie geven me toch weer wat meer hoop voor morgen. Nu ook de bekende menstruatie krampjes, hopelijk is dat een goed teken.
    :D:D

18. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    En toch lijk ik iets te zien op je test!
    Spannend.

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja in het echt staat er ook een tuurstreepje maar is altijd moelijk met foto's te zien.
    Ik hoop dat ik morgen niet echt meer hoef te turen en het gewoon duidelijk is 😍😍

20. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Nu vanmorgen helaas weer een witte test. Ik ga het maar even laten rusten en ik test op zijn vroegst pas weer vrijdag. Al denk ik niet dat hij nog positief gaat zijn dan maar je weet maar nooit:)

Deel Deze Pagina