Hallo allemaal, Ik heb vorige maand een cuclus van 26 dagen gehad, ik heb normaal een cyclus van 26 of 27 a 28 dagen, dat wisselt weleens. Maar nu mijn vraag! Gisteren op dag 26 dus...kwam ik uit bed en even later had ik zoiets van..okee ik ga ongi worden...echt het gevoel wat ik altijd heb..heb daarop 2 mega aspirine's genomen om de buikkramp te onderdrukken..heb altijd mega pijn.. tampon in enz.... later ging ik naar de wc om me te verschonen, want ik dacht het zal inmiddels wel rood zijn..niks dus geen spatje bloed...sávonds is de kramp verdwenen...geen bloed..ik had echt zoiest van..HUH Heb ik dus nog nooit gehad..verder voel ik me wat koortsig vandaag..ben wel aan het werk..ben ook niet ziek..maar heb het erg warm zeg maar.. Wie o wie herkent dit? en bleek zwanger..ben erg nieuwschierig..moet zelf dan nog wel een dag of 2 wachten... weet ik uit ervaring.. gr Bella
hey hey ik heb dat ook een keer gehad,ik begreep er ook niks van,ik wil je niet ontmoedigen,maar helaas in mijn geval werd ik toch een paar dagen later ongi ik hoop dat het bij jou een positief teken is succes! groetjes mounia
Als nieuwsgierig aangelegd persoontje zou ik zeggen; je zou best een testje kunnen wagen toch?! Misschien heeft je gevoel het wel juist en ben je hartstikke zwanger! En een verstandig iemand zou zeggen: anders toch nog even afwachten en over 2 a 3 daagjes testen!
Ik zou over een paar dagen testen. Ik zou voor de zekerheid geen asperines meer nemen, mag je niet nemen als je zwanger bent. Paracetamol mag wel. Pim
ik heb ook veel krampen gehad alsof in ongi werd maar er kwam geen bloed. Testje gedaan en hardstikke zwanger! succes met testen Miek
Herkenbaar, ik heb dat in het verleden wel eens gehad ongeveer een week na de eisprong. Ik was toen niet zwanger. Ik hoop dat het bij jou wat anders betekent, maar ik heb het idee dat er toen een (bevrucht) eitje is afgestoten. (heb dat hier ook vaker gelezen)