Hallo meiden. Ben vandaag 11 dagen overtijd. heb maandag getest en gaf een heel vaag streepje aan. had altijd een regelmatige cycles van 35 dagen. Heb best wel wat pijn in de buik zowel recht als links. maar dus nog steeds niet ongi. Vrijdag weer testen van de huisarts en anders maandag bloedprikken. Wie herkent dit .?
nou streepje is streepje zeggen ze dus ga er maar vanuit je zwanger bent.... en die buikpijn kan banden pijn zijn... spannend allemaal meid
Gefeliciteerd. Ja wil ook graag wel testen maar heb contact gehad met HA en die zeg moet maar ff wachten tot vrijdag en dan weer testen.
oke.... nou ik blijven duimen..en moet nog ff geduld hebben tot dan het vrijdag is . want de twee die ik dus al gedaan heb gaf heeel vaag een lijntje aan.
Ik zou ook gewoon nog eens testen, en als je test even van te voren een paar uurtjes niet plassen zodat de concentratie het hoogst is. Nog een tip neem een gewone clear blue teste geen ander merk en zeker geen predictor, sommige tests zijn namelijk gevoeliger dan anderen, succes!
hallo meiden Heb vanmorgen weer test gedaan geeft net zo aan als de vorige test heeel vaag lijntje ga vandaag weer contact nemen met de huisarts. dus dat wordt denk ik dus maandag bloedprikken en dan maar zien wat daar uit komt We blijven duimen aan deze kant