wie weet een alternatief voor een thuiszorg bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hoi meiden

hier ernstige bi
    kan bijna niet meer lopen loop nu met krukken in huis
    maar lang zitten is niet fijn liggen op de bank niet enzz..
    nou dacht ik aan een opklapbed maar dat schijnt met bi ook niet geweldig te zijn maar een thuiszorg bed naar boven krijgen met 5 trappen en een kleine woonkamer gaat volgens mij ook niet echt passen
    hebben jullie nog tips ??
    boven op bed gaan liggen is geen optie..
    heb nog 2 kids rond lopen

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    Naar boven krijgen is geen probleem. Dat doen ze voor je. En of je er plaats voor hebt moet je zelf kijken.
    Alternatieven:dik luchtbed, tuinstoel met voetenkruk?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Een thuiszorg bed wordt voor je in elkaar gezet en naar boven gebracht. Deze komt in losse delen.
    En anders een bed op klossen. En helaas dan maar wat minder ruimte in je woonkamer. Desnoods wat eruit doen tijdelijk. Soms is het niet anders. Opklapbed zou ik niet doen. Dun waardeloos matras en bodem. Denk dst je je bekken daarna zeker wel voelt.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Ik heb ook zware bi gehad en dat is zo zwaar! Gelukkig wonen we gelijkvloers op een ruime flat met lift, dus ik had een rolstoel en die bracht me overal. Maar dat terzijde.

Wij hebben een slaapbank van de Ikea als bank. Geen uitklapbare maar een houten die je kunt uitschuiven. Dat is ideaal want zo kan ik dus liggen in de woonkamer.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

thuiszorg bed gaan ze wel naar binnen krijgen hoor, dat is helemaal ingeklapt als dat komt en hoef je echt niet zelf te doen.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heb de HA en verzekering gebeld en kan hem zo krijgen..
    ML dacht anders dat ie de helft van ons boxspring met klossen beneden wou zetten maar savonds lig ik het liefst gewoon naast hem

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewoon lekker laten bezorgen.

8. MLkids

MLkids Niet meer actief

Verplaats je eigen bed naar beneden. Zo hebben wij dat opgelost want ik wou nog wel graag naast mijn man slapen!

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja maar mijn 2 persoonbed gaat beneden helemaal niet passen hoor !!
    wacht even af of me HA morgen de verwijzing af wil geven zoja kan ik een hoog laag bed krijgen van de thuiszorgwinkel

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik had een logeerbed van de buurvrouw geleend en deze in de woonkamer geplaatst. Heb jij niemand in de omgeving die een dergelijk bed over heeft?

Sterkte!

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou we wouden vragen aan me s.z maar die ligt met alles dwars dus ook met dit
    ze vind dat ik niet moet klagen en gewoon moet doorlopen

Deel Deze Pagina