Hai! Wij willen in augustus nog een midweekje weg met onze dochter van 2 1/2 jaar en onze baby die dan ongeveer 2 1/2 maand is. Het moet aan de volgende eisen voldoen: - vlakbij het strand - luxe huisje of luxe appartement (schoon, ruim en niet gehorig) - liefst een vakantiepark, want: - wat te doen voor dochter als het slecht weer is (binnenspeeltuin?/zwembad?) - voor papa en mama ook iets op loopafstand (terrasje, restaurantjes) - Liefst in Noord-Holland ivm reistijd Best wat eisen hihi...maar wie weet is hier iemand die een goede tip heeft?
Wij gaan binnenkort naar landal ooghduyne bij Julianadorp. Mooie luxe huisjes, waarvan sommigen zelfs op het strand.
hij heeft inderdaad maar 3 sterren, maar volgens mij zijn de VIP huisjes best ok. En verder voldoet het aan al je eisen, loopafstand van het strand en het dorp en de trein naar Haarlem/Amsterdam. Binnen speeltuintje, bowling, zwembad. In Noordwijkerhout heb je een Landal, Dunimar ofzo, maar dat ligt niet aan het strand en volgens mij ook niet vlakbij het dorp. Succes met je keuze. Miek
o die op het strand zijn me toch gaaf!!!! en ik kan er bij aan voegen er is een heel leuke kinderspeeltuin een mooi zwembad met nog een klein vermaak ballenbak en wat speeldingen bij slecht weer in denhelder heb je ballorig strand is echt op 3 min afstand zit een super leuk restaurant/strandtent paal6 en op het vakantie park kun je goed eten bij Ooghduyne maar ook heeeerlijke eten bij Fore als ik toch geen Julianadorper ben!!