Wie weet een goed dieet?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door stephanie24, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat geen trek hebben had ik bij de eerste ook!

Waarom verdeel je de boterhammen niet meer over de dag? Zo eet je iig wat vaker. Ontbijt is het meest belangrijke. Dan pas begint je stofwisseling te werken. Anders pas bij de lunch als je aan je brood begint.

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    stephanie ik bedoel in totaal, smorgens 1 en smiddags 2:D

3. Savannah85

Savannah85 Actief lid

14 aug 2010
    143
    0
    0
    Utrecht
    Ik deed ook weight watchers, vond ik ideaal, en makkelijk vol te houden, kilo's gingen er in een redelijk tempo vanaf, me din die ook naar bijeenkomsten ging e.d is daarmee ruim 20 kilo kwijt geraakt in een kleine 6 maanden, ze heeft nu nog steeds dezelfde maat! (TROTS!!)
    Ik deed het ook online en ben wat kilo's kwijtgeraakt (hoefde ze eigenlijk niet kwijt, maar ging meer om me eigen gevoel)
    En nu,.. nu mogen de kilo's weer komen :S
    En na de bevalling e.d, als het nodig mocht zijn, ga ik gewoon weer weight watcheren :)

Liefs
    Savannah

4. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Ik doe ook WeightWatchers en vind het super. Het gaat niet in een razend tempo ( ben nu ruim 15 kg kwijt in 6 maanden), maar het blijft er tenminste wel af. Wat ik ook belangrijk vind is dat je af en toe nog eens kan zondigen want ik ben een enorme snoepkont haha! Ik doe de online versie want aan de cursus had ik niet zo'n behoefte. Ben daarnaast trouwens ook Zumba gaan doen ( ook om weer es wat tijd voor mezelf te hebben ;)

Succes meid!!

5. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Diplan!

Bij de eerste 10 kilo mee afgevallen.
    Ik beschouw het niet echt als een dieet, maar meer een goed voedingspatroon aangaan. Vond het ook makkelijk vol te houden.

Kijk op;
    Diplan

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik volg nu 4 weken TLC en ben er erg happy mee..

Ik ben al mooi afgevallen.. iets wat ik met alle andere diƫten en zelfs maagband niet voor elkaar kreeg..

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat is TLC? Nog nooit van gehoord.
    Ga ook eens bij Diplan kijken.

Deel Deze Pagina