Dat geen trek hebben had ik bij de eerste ook! Waarom verdeel je de boterhammen niet meer over de dag? Zo eet je iig wat vaker. Ontbijt is het meest belangrijke. Dan pas begint je stofwisseling te werken. Anders pas bij de lunch als je aan je brood begint.
Ik deed ook weight watchers, vond ik ideaal, en makkelijk vol te houden, kilo's gingen er in een redelijk tempo vanaf, me din die ook naar bijeenkomsten ging e.d is daarmee ruim 20 kilo kwijt geraakt in een kleine 6 maanden, ze heeft nu nog steeds dezelfde maat! (TROTS!!) Ik deed het ook online en ben wat kilo's kwijtgeraakt (hoefde ze eigenlijk niet kwijt, maar ging meer om me eigen gevoel) En nu,.. nu mogen de kilo's weer komen :S En na de bevalling e.d, als het nodig mocht zijn, ga ik gewoon weer weight watcheren Liefs Savannah
Ik doe ook WeightWatchers en vind het super. Het gaat niet in een razend tempo ( ben nu ruim 15 kg kwijt in 6 maanden), maar het blijft er tenminste wel af. Wat ik ook belangrijk vind is dat je af en toe nog eens kan zondigen want ik ben een enorme snoepkont haha! Ik doe de online versie want aan de cursus had ik niet zo'n behoefte. Ben daarnaast trouwens ook Zumba gaan doen ( ook om weer es wat tijd voor mezelf te hebben Succes meid!!
Diplan! Bij de eerste 10 kilo mee afgevallen. Ik beschouw het niet echt als een dieet, maar meer een goed voedingspatroon aangaan. Vond het ook makkelijk vol te houden. Kijk op; Diplan
Ik volg nu 4 weken TLC en ben er erg happy mee.. Ik ben al mooi afgevallen.. iets wat ik met alle andere diƫten en zelfs maagband niet voor elkaar kreeg..
Introductie - Het TLC Dieet, Bel gratis 0800 - 8522667 voor het TLC Dieet van de The Lifestyle Center --- dieet tlc - gezonder afvallen - afslanken - bloedgroep - tlc europe - stabilisatie programma - bloedafname - insuline - serotonine - serotonine 8)