@nachtvliinder: ik hoopte hier ook wat mensen te leren kennen omda tik gewoon niemand ken in r'dam dus altijd oogjes open wat dat betreft *grin*
hier ook een rotterdammer en ken alle kappers die jullie nu opnoemen, ga zelf altijd naar hairart op de kleiweg. Ben daar ook erg tevreden over.
http://www.bransus.nl/salon/index.html hier de link. Het is een vrij prijzige kapper, wassen knippen fohnen is 47,50. I kheb wel lang haar dus misschien is het voor kort haar iets goedkoper. Ik heb een vaste kapper sabrina, die heeft echt gouden handjes! Ik heb heel lastig haar om goed te knippen ( lang stijl haar) elke hapje zie je, zij knipt echt goed. Wat ook handig is is dat ze daar ook wenkbrauwen kunnen eplileren, altijd handig samen met je knipbeurt.
Hmm ik heb bransus gevonden inmiddels en als je heel hard BLAUW roept dan kennen meer mensen het wel denk ik begin van de straatweg (gezien vanaf station noord) hele blauwe gevel en doen ook massage etc zit te denken om maandag even ergens binnen te wippen om dinsdag mn haar te laten doen gaan trouwen.. maar allemaal nogal last minute was van plan het zelf te doen.. maar kapper is wel mooier en scheelt veel stress want zo handig ben ik er ook niet mee
mja het moet ook bij de jurk passen he en das een knalrode avondjurk geen standaard witte trouwjurk enig idee hoeveel geld ik dan kwijt ga zijn?
toevallig heb ik een prijskaart: bruidskapsel is 75 euro maar je kan ook kiezen voor stylen: kort haar 22,50 half lang: 29,50 lang haar: 36,50 opsteken: 40,00
mja stylen is goed genoeg denk ik *grin* ook geen speciale bruidsjurk namelijk maar met mag best leuk zitten en 29e is te doen op zich (bovenop de rest van de uitgaven.. valt dat nog best mee) maandag eens binnenwippen
Nou word idd wel nieuwsgierig van Bransus (schrijf ik het nou goed?) Ik denk dat ik die maar eens ga proberen! En niet goedkoop, maar als het dan goed zit, heb ik het er wel voor over hoor! Ben al zo vaak teleurgesteld bij een kapper vandaan gegaan. En dat is pas echt zonde van je geld!
nou dat ik dus ook altijd zo vaak is mijn haar verziekt , dat ik nu zo blij ben met deze kapper dat ik het geld er wel voor over heb! tis me heel wat waard hoor
hehe tja.. ik hou het verder maar gewoon op team maareh.. trouwen is dinsdag om 10 uur dus kwart voor 10 aanwezig... dus vroeg op :/