Kan iemand me helpen een leuk kado te bedenken voor een oma van 90 jaar? Ik vind het zo raar om geld te geven op die leeftijd...
Wat wil je uitgeven? Misschien een mooie bos bloemen, of iets blijvender; een plant. Lekkere bonbons, mooi boek (als ze nog goed kan lezen), mooie ingelijste foto van je gezin/familie, lekker geurtje. Of je neemt haar een dagje mee, lekker thee met een taartje eten, ergens wandelen of een stukje met de auto rijden waar zij het mooi vindt.
Ik hoor van meer mensen de bonbons, dus die gaan we zeker halen. Boek is ook een leuk idee, maar weet niet waar ze van houdt. Ken haar niet zo goed.
Misschien een puzzel of een puzzelboekje... Wij geven ook vaak een een blijvende plant voor buiten. Omaatje zit namelijk graag buiten met mooi weer. Of een nieuwe portemonnee, een kappersbon (als ze nog naar de kapper gaat), high tea of een etentje... Succes met bedenken en beslissen!
Hallo, Hier vorige week hetzelfde 'probleem' gehad voor mijn oma van 88 Ik heb zo gedacht: Bonbons krijgt ze van iedereen al, idem dito voor bloemen, planten en bad/douche spulletjes. Daar heeft ze nog wel tot haar 100e genoeg van zegmaar haha. Ik heb gedacht: waar heeft ze nu écht iets aan? Wij zijn gegaan voor een mooie blouse, een simpel t-shirt en een mooi vest. Ze was er helemaal wijs mee. Want zoveel mooie kleren had ze niet meer in de kast hangen en dit was echt iets waar ze wat aan had. (Ze vroeg zelfs nog: Moet ik nu kiezen tussen welke van de drie ik wil? Want dit is toch veel te gek, maar dat vindt ik wel heel moeilijk kiezen dus daar moet ik wel even goed over nadenken hoor! Toen ik zei dat alles voor haar was had je haar glimlach van oor tot oor moeten zien Machtig mooi!!) Dus dat is mijn tip: Denk echt goed na waar ze echt iets aan heeft. Wij hebben ook gedacht aan een boek of een puzzelboekje, maar oma leest niet meer zo makkelijk. En leest het liefst uit een groot-letterboek omdat ze het anders niet leest. Dus ik weet niet of je oma moeite heeft met lezen? En feit blijft natuurlijk: Je oma zal overal blij mee zijn Alleen al als je even langs komt. Dat is voor haar het belangrijkste!! Succes! Groetjes Ananas
Misschien leuk als je zelf iets maakt. Een mooie fotocollage. Oma's zijn gek op zelfgemaakte dingen waar echt tijd in is gegaan. Maar gefeliciteerd natuurlijk!
sommige bloemenwinkels heb je bloemen abonnementen.Misschien eens informeren bij de bloemist? Of juist een bon voor een uitje- juist alsmensen wat ouder zijn en niet meer zo veel van huis komen, is dat wel erg leuk. oh zie nu dat duveltje dat ook al zegt
Ik heb mijn oma en opa een puzzel van 1000 stukjes gegeven met een oprolmatje erbij. Ze vonden het erg leuk!
Toen mijn oma 90 werd hadden wij het zelfde, ik heb samen met mijn broer een mooi zilvere ketting gekocht voor haar. Het was een zilveren gewalst gourmet collier. Zilver is niet al te duur maar weet natuurlijk niet wat je wilt uitgeven. Als je het zoekt op google kan je er plaatjes van vinden
Mijn oma is net 89 jaar geworden, ik heb voor haar een mand gevuld met allemaal friese produkten. Ze woont nl in Groningen nu, en heeft jaren in friesland gewoond. Ze was heel blij met de Suikerbrood, oranjekoek e.d. misch een idee voor jou? een mand vullen met regioprodukten, bijv de regio waar ze woont of geboren is?
- fotolijstje met mooie foto van jou (en je gezin) erin? - pakketje met douchegel, bodylotion. Dit gaven wij de oma van mijn man weleens toen zij in een verzorgingstehuis zat.
Wij hebben met de familie een grote pot gekocht en er allemaal planten in gedaan voor in haar tuin. Daar kan ze 's middags vanuit de raam van genieten en met mooi weer als ze in de tuin zit. Dit vond zij erg mooi.