wie weet een goede leave inn en styling cream voor kinderen met kroeshaar

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

ik ga morgen even de stad in voor de knopen teezer ben beniuewd of ik daar iets aan heb en ga dan wel weer even rondsnuffelen in de toko, zag online iets wat ik ook wel graag wil proberen dat is van organic root stimulator de hair pudding voor kinderen heb deze nog niet eerder gezien en hoop dat ze die in de toko hebben

2. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

:(
    Ik heb heel dik, van nature erg droog haar met krullen, zeker geen kroesjhaar, maar ben toch zeker elke ochtend een half uur bezig voor de klitten er überhaupt uit zijn (en dan kam ik nog met een grove kam), tien jaar bezig geweest om een beetje passende shampoo, conditioner, etc. te vinden. Moet er niet aan denken om kroesjhaar te hebben, weet niet hoeveel tijd jij hebt...

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De tangle teezer is zeker een aanrader! Dankzij consider ben ik er ook aan gekomen en ik zweer erbij!

Laat je weten hoe de producten je bevallen, ik heb helaas pas volgende week tijd om naar de toko te gaan.

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

ja als ik weer wat nieuws heb gevonden dan laat ik weten hoe het bevalt!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Nou dit is de eerste keer dat ik een heel topic doorlees omdat ik geen dubbele producten wou noemen :D

Maare... wat een gezeur zeg van sommigen. De dames mogen toch zelf weten of ze het haar van hun kindje wel of niet "chemisch" behandelen.... mijn god zeg.... hele discussie die nergens toe leidt EN waar niet om gevraagd is.

Terug naar je vraag ;)
    Heb je producten geprobeerd van Luster? En dan met name de Pink lijn. Dit werkt op de haartjes van mijn kleine schoonzusje erg goed (hele fijne krulletjes/kroes)
    Voor het wassen etc kan je eens hier kijken: Sheado

Shea butter is echt enorm goed voor kroeskoppies :D
    Hopelijk heb je er wat aan, succes!

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee maar je laat de krullen nat opdrogen toch. Ik hoor je over een jaartje wel als je kind het dunne haar wat je bij haar wenst heeft bereikt. Kijken of je het nog steeds zo mooi vind ;)

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    FYI: Topics zijn er om te discussiëren en iedereen mag zijn mening geven en dat heb ik gedaan. Niemand heeft gezegd dat ze het niet zelf bepaald.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Well... FYI... Een discussie is iets anders als mensen keihard lopen aanvallen, want dat is wat je doet. Als je het niet zo bedoeld dan komt het iig wel zo over.
    Misschien toch ff een andere manier van discussiëren vinden voor op een forum? Want woorden komen nou eenmaal anders over als je iemand in persoon niet voor je hebt ;)

9. Salila

Salila Niet meer actief

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanxs heb het genoteerd op mijn lijstje!:D

11. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Redken voor krullendhaar.. gewoon volwassen product maar je hebt maar een heel klein beetje nodig

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    In het begin begon ik vrij rustig, maar ik wordt boos als ik lees dat iemand brandend spul op een kindje haar hoofd doet omdat ze geen zin heeft om dat haar te kammen. Ik vind het een vorm van mishandeling dat spul brand als een gek. Dan val ik idd aan!

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben trouwens echt blij dat ik een mooie volle bos krullen heb en dat mijn zoontje ook prachtig krullend haar heeft! We gebruiken de producten van Curl Junkie, Jane Carter en Jessicurl. Kost wat maar dan heb je ook iets goeds!

14. Linana

Linana Niet meer actief

Ik weet dat het brandt wanneer het in aanraking komt met de hoofdhuid. Ik heb ook mijn mening over het gebruik van relaxers op kleine kids en ik kan ook genoeg oplossingen aandragen om GEEN relaxer te gebruiken, maar ik laat de persoon die er toch voor kiest het te gebruiken in haar waarde.
    Het is haar kind, haar keus en ze zal heus weten wat ze doet en hoe ze het doet.

Om dan te beginnen over de eigenwaarde die verpest wordt van zo'n kindje etc vind ik persoonlijk iets te ver gaan.
    Ja, het is een forum en ja het is open voor discussie, maar ook in een discussie kan je te ver gaan.
    Zoals dat je nu dus eigenlijk zegt dat de persoon in kwestie haar kindje mishandeld omdat ze te lui is om te kammen ;)
    Ik vind dat soort uitspraken gewoon niet kunnen, sorry....

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ze gebruikt toch relaxer voor kindjes dat zal heus niet branden hoor.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Is inderdaad relaxer voor kinderen, van organic kids volgens mij.

Mijn man is ook niet zo voor het relaxen van haren, omdat hij vind dat ze er mee geboren is en het gewoon bij haar hoort en bij haar afkomst. Toch heb ik hem zover gekregen dat ik het een keer mocht doen haha:cool:.

17. Linana

Linana Niet meer actief

Zoek het merk maar eens op... Er zitten organic ingredients in maar die zijn voornamelijk voor de conditioner en moisturizer, MAAR... kijk ook ff wat er verder in zit om het daadwerkelijk te relaxen.
    En zoek ook maar eens op no-lye relaxer
    Er zit een goedje bij om de hoofdhuid te beschermen pre-relaxen....Lijkt me allemaal niet helemaal brandvrij
    Ik weet ook dat mensen die hun haar relaxen weten wat het doet en dus echt wel de juiste voorzorgsmaatregelen nemen, helemaal als het om kleine kinderen gaar
    Tenminste... lijkt mij dan

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Vriendinnen en familie gebruiken hier meest allemaal producten van babylove.

Wat een discussie gaande zeg;)Denk dat de mama's hier toch echt zelf wel weten wat ze het beste met hun kinderen hun haren moeten doen.

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je t zelf gebruikt? Want het brandt wel! Bij afro kappers doen ze het meestal pas wanneer een kind haar eerste menstruatie heeft gehad, ook in verband met de chemicaliën.

En iedereen moet idd zelf weten wat hij of zijn met z'n kind doet! Het interesseert me verder ook niet hoor, heb me punt gemaakt!

20. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Wat ik me al de hele tijd afvraag he dientje, heb je een opleiding gedaan of iets in die trant?

Deel Deze Pagina