Ik ben het BEU!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    #1 Moedertjevj, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2010
    Sorry dames,

Ik moet even uitrazen en ik weet dat ik dat hier kan!

Nu moet mijn vriend nog vertrekken naar Nederland, we wonen in België om een poort te gaan dicht zetten, hij werkt in de sectionale poorten, dat is best ver rijden, dus voor 22u zal hij niet thuis zijn met de files bijgerekend.

Ik zit elke dag moederziel alleen thuis, niemand die is bij mij op bezoek komt, ik kan zelf ook nergens naartoe, want we wonen echt in the middle of knowhere en kom nu niet af met: "er is altijd wel iets te doen of je kan altijd ergens naartoe" ECHT niet, geloof me maar.

Hij is al elke dag laat thuis, heeft geen vaste uren, het is altijd wel iets, bovendien is er ook gewoon geen eten in huis, want vanmiddag belde vriend dat ik niets moest voorzien dat we wel naar de winkel gaan als hij thuiskomt, nouja niet dus, hij belde daarjuist dat hij nog naar Nederland moet.

Ik kan wel huilen, mijn zoon wil ook niet slapen en ik heb er gewoon geen zin in, in de avond weer allleen.
    Kben zo pissed off.:x

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Erg vervelend voor jullie! Alleen is erg weinig aan te doen denk ik werk ligt ook niet voor het oprapen.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

je mag wel hierheen komen hoor, kunnen we samen huilen!
    hier ook een kindje met insomnia, dus mogen die elkaar vermaken!

klote voor je zeg, heel veel sterkte!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wou al zeggen: misschien moet hij op zoek gaan naar ander werk. Maar dat ligt net als zustertje zegt niet voor het oprapen.
    Maar hij kan wel gewoon op zoek terwijl hij zijn andere baan houd toch?

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hij wil geen ander werk!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Hele dikke knuf voor jou meid!!! Ik kan het me goed voorstellen dat je het zat bent.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    misschien moet jij op zoek naar (parttime) werk zodat je er ook eens uit bent :) en je kunt niet zelf nu met de kleine naar de supermarkt wandelen/rijden/fietsen?

8. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik heb hem in een créche gedaan en hij mocht niet meer gaan omdat hij altijd het eten uitbraaktte. dus, ik kan niet gaan werken, en dat is zeker niet van niet willen, want ik word GEK hier elke dag! en nee, kan ook niet naar de winkel, ben niet van plan om 5km met de fiets te rijden.

9. Female

Female Niet meer actief

Howel het nu veel beter is, herken ik je wel.
    Ik ben ook verhuisd naar belgie, mijn man is veel weg. Nu valt het wel mee maar met de vorige job wel 12 - 14 uur per dag.
    En soms voel je je dan in dit best wel stille en afgelegen belgie best alleen

Waar woon je ergens in belgie?

10. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    In Oost-Vlaanderen, al mijn hele leven. pfff, kan echt zo huilen.

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oost vlaanderen zegt me niets... (slecht in topografie) maar waar ongeveer in de buurt? woon zelf in tilburg en als dat in de buurt is wil ik wel eens langs komen hoor!

12. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dat is echt ver hoor Tilburg, en wat lief van je dat je wil langskomen, maar het is jammer genoeg niet te doen, het is echt ver aan de kust eigelijk.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja da's wel vervelend inderdaad. Werkt je vriend altijd op dezelfde locatie, of verschilt het? Anders is het misschien een optie om dichter bij zijn werk te gaan wonen.

En ik wil niet onaardig doen ofzo, maar wat stelt 5 km fietsen nou voor? Dat heb je in max. 25 minuten afgelegd. Is toch lekker om met zo'n weertje als vandaag (hier is het in ieder geval lekker weer, fris, maar wel met een heerlijk zonnetje) een lekker stuk te gaan fietsen of wandelen.

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik begrijp je erg goed
    maar ga lekker dingen ondernemen ook al woon je in middle of know where er zal vast en zeker wel wat leuke dinge te doen met jou lieve zoon
    en fietsen is heerlijk echt waar
    vooral als het mooi weer is..
    lekker in de bossen wandelen en of heerlijk knutselen met je zoon
    wel vervelend van dat je nu geen boodschappen kan doen...
    knuffeltjes vanaf kerkdriel

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ken je probleem wel een beetje. Woon in tilburg maar mijn vriendinnen wonen allemaal ver weg. Dus er een keer een dagje uit zijn is voor mij ook altijd welkom. Maar de kust is idd wel een beetje uit de buurt!

Maar idd gewoon een blokje om lopen is ook wel lekker zeker met het weer zoals vandaag!

16. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hier is het echt heel bewolkt hoor, is zelfs een beetje wind. En ik vind niet dat ik altijd voor alles moet opdraaien hoor, hij ging vroeg thuis zijn om naar de winkel te gaan, ik zal wel iets vinden voor mijn zoon, maar hij kan zelf maar iets zoeken.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

5km is toch niet ver ? Ik zou ( zoals mermaid ook al zei ) juist met dit weer lekker de fiets pakken en er op uit gaan..

En die kleine mocht niet op de creche blijven omdat hij altijd het eten uitbraakte ? Das toch geen reden om een kindje niet toe te laten op de creche .. Zijn er geen andere creche's in de buurt .. En is het misschien niet leuk om zelf ook te gaan werken, dan ben je er zelf ook ff lekker tussen uit en dan verdien je nog wat extra's, nou liggen de banen hier in nederland niet voor het oprapen maar weet niet hoe dat in belgie is, en misschien kan je via internet wel meiden vinden die bij jou in de buurt wonen, dan kan je lekker af en toe afspreken met elkaar .. toch ?

En wat betreft de boodschappen, waarom bestel je ze niet online ? Hoeft je vriend ook niet de boodschappen te doen als hij na een werkdag thuis komt ..

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zeg ook niet dat je nu persé boodschappen moet gaan doen, maar als je je verveelt en je opgesloten voelt en je weet nergens heen te gaan dan kan je dus altijd even naar de winkel fietsen. Verder bedoelde ik meer dat als je overdag niet weet wat je moet gaan doen, dat je dan altijd lekker een stuk kan gaan wandelen of fietsen.

19. Angelina

Angelina Niet meer actief

Waar online? Appie Happie? Ik woon ook in achtergebleven gebied, en hier wordt er door geen enkele supermarkt boodschappen bezorgd ( niet dat ik dat wil, maar dat terzijde :D )

Soms heeft iemand gewoon even een luisterend oor ( in dit geval een lezend oog ) nodig ipv allerlei goed bedoelde adviezen over gaan fietsen, thuiswinkelen, gaan werken etc. ;)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    5 km rijden met de fiets om naar de winkel te gaan is ver als je in een boerengat (om het op z'n Vlaams te zetten :) ) woont. Ik kan erover meespreken!

Ik zie dat je zoontje bijna 2 jaar is, dus in principe zou hij vanaf september naar school kunnen. Dan kun je eventueel vanaf dan ergens part-time kunnen gaan werken. Want dat zorgt ook weer voor wat meer sociaal contact.

Deel Deze Pagina