al weken zit ik erg vol met hoesten hoor je het roggelen en er komt amper wat los, wat er los komt is dan ook groen/geel. keel en klieren doen zeer en ben neusverkouden. ik heb al 2 a 3 flessen broomhexine gehad een kuur van de huisarts, wat volgens haar niks gaf ivm m,n roken en nu zit ik aan de broomhexine tabletten maar het roggeld nog steeds van alle kanten, word er nachts wakker van en met hoesten heb ik het benauwd moet zover weg komen dat ik af en toe gewoon urine verlies. wie weet een goed middel er tegen wat het de kop eens doet indrukken, ik word er zo moe van steeds dat gehoest en bij de huisarts hoef ik dus ook niet meer aan te komen omdat ze het toch op het roken schuift. (wat natuurlijk ook niet goed is dat weet ik wel)
ben je zwanger? Als je niet zwanger bent mag je in principe alle slijmoplossende dingen hebben. Snap niet dat de ha je steeds tzelfde middel geeft als t niets helpt
en aangezien alles met elkaar in verbinding staat, zou ik ook neusspray (zoutoplossing) gaan gebruiken. (als je datal niet doet natuurlijk)
doe ik idd al neusspray, ui bij t bed en in de dampo. die verkoudheid is nog wel te doen maar dat hoesten, vreselijk.
Fluimucil werkt idd goed, alleen mag dat maar in lage dosis als je zwanger bent. En als je t al zo lang hebt dan helpt de lage dosering ws niet. Ik zou ook nog ff zeuren bij de huisarts anders ga je naar een andere of weekend arts en zegt t niet meer te houden
nee ik ben niet zwanger vandaag dat fluimicil ook maar gehaald zien of dat helpt. bedankt voor de adviezen h.a heeft maar 1 mening en das t roken !!!