30 wk en nog geen harde buiken, is dat raar??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Babel44, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Is het raar dat ik nog geen harde buiken heb? (die zijn toch ook om te "oefenen"?)

Ik werk behoorlijk hard, maar voel me wel fijn dat ik geen harde buiken heb, dit zou ook op teveel drukte kunnen wijzen zo zegt men ;).

Ik ken het gevoel wel, heb het wel een aantal keer gevoeld na het vrijen/klaarkomen en één keer toen ik in de vrij koude zee ging zwemmen.

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij is daar niks mis mee hoor, juist lekker toch? Een harde buik betekent vaak dat je je te druk maakt of dat je lichaam het zwaar heeft met de zwangerschap. En blijkbaar gaat het jou gewoon goed af! Lekker van genieten dus :)

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb (bijna) ook geen harde buiken gehad tijdens mijn zwangerschap hoor. En mijn zoontje is bijna 9weken geleden gezond ter wereld gekomen :)

Had het wel na de seks als ik klaar kwam. Dat was soms best heftig dus klaarkomen heb ik later in de zwangerschap maar niet meer gedaan hahaha.

xxx

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Thx, fijn om te horen.

Ja, vind het ook niet echt prettig zeg maar, heb het ook alweer een tijdje vermeden :)

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb ze tijdens mijn eerste zw helemaal niet gehad, geen een. Ze komen bij volgende zwangerschappen ook vaker voor dan bij een eerste, geniet er dus maar van!
    Nu heb ik er wel af en toe eentje, als ik plotseling opsta ofzo. Moest echt even aan de gyn vragen wat het was, want ik kende het gevoel dus helemaal niet.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb ook geen idee hoe een harde buik aanvoelt. Volgens mij bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Twijfelde toen ook een beetje of dat wel normaal was...;)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

het hoeft helemaal niet dat je harde buiken hebt. Geniet er lekker van dat jouw lichaam het blijkbaar prima aankan en doe gewoon je ding..:D;)

Wil best even ruilen trouwens, lijkt me heerlijk geen pijn voor een paar uur..:p;):p

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik kreeg mijn eerste harde buik heel laat in de zwangerschap en nog twijfel ik of dat wel een harde buik was. Kan het gevoel me niet zo goed meer voorstellen eerlijk gezegd. Heb ze eigenlijk ook maar minimaal gehad.

Mijn gyn die dacht dus dat ik wel eens overtijd kon gaan, omdat ik nergens last van had. En idd, ik ging 10 dagen overtijd.

9. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook bij mijn weten nog nooit een harde buik gehad...neem aan dat je dat wel weet als het echt een harde buik is.

Lekker relaxed!

10. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    wees maar blij!

Vorige zwangerschap nooit een harde buik gehad.
    Nu regelmatig, soms word ik er niet goed van.

Je hoeft het ook niet te krijgen, dus helemaal niet erg.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hier precies zo... bij de 1e nergens last van gehad, en nu al vrij vroeg in de zwangerschap.

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou dit is mn eerste en heb ze al vroeg gehad. volgens mij rond 22 weken ofzo al voor het eerst. nu elke dag een 1/2 keer. vooral s'avonds. alleen de laatste tijd als ik klaar ben met avond eten :S vind het maar vervelend die harde buiken. het doet geen zeer, maar het voelt zo ongemakkelijk..zou er inderdaad beetje van genieten :p

groetjes

13. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 37 wk zwanger en dacht ook dat ik geen harde buiken had, totdat de verloskundige mijn buik voelde tijdens een routinecontrole en zei dat ik op dat moment een harde buik had!
    Ze heeft het me laten voelen en ik moet zeggen dat ik dat wel vaker heb gevoeld, maar dat dat nou een harde buik was had ik niet eens in de gaten. Raar he...

14. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Kan best hoor, ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit een harde buik gehad behalve na het vrijen.

Mijn bevalling was qua weeen goed te doen, viel heel erg mee.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb bij beide zwangerschappen geen harde buiken gehad...
    vraag me wel eens af of het ook samenhangt met weeën... want die krijg ik dus ook niet zonder een flink infuus

Deel Deze Pagina