Hallo, Ik ben even helemaal inspiratieloos.... Voor morgenavond heb ik een groentepakket macaroni/spaghetti in de koelkast staan. Normaal gesproken doe ik er pakje gezeefde tomaten enzo bij, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in. Maar 't groentepakket moet op. Wie heeft een heerlijk recept met een groentepakket wat op moet? Groetjes, Hanna
Ik doe het meestal met een willekeurige woksaus (die heb ik hier in overvloede in de kast staan) met hamblokjes of met kip, net wat ik in de vriezer/koeling heb staan en dan met rijst of couscous of pasta of wat ook. Gewoon alles even wokken en in een andere pan koken en klaar Kruiden naar smaak (afhankelijk van de saus).
Loempiaatjes met kip. Groente ff fijn snijden , of even in de keukenmachine. Kipfilet koken, daarna met je handen fijn maken. Daarna je kip bakken, groente erbij, wat kruiden zoals peper, zout, knoflookpoeder (moet altijd meer smaak hebben dan normaal, omdat t nog in de loempiavellen gaat) even laten afkoelen en vul de loempiavellen ermee. In de frituur met een lekker sausje en enjoy Hier maak ik t vaak voor de kids, want die zijn niet zo van de groentes hahahah maar zo krijgen ze t wel naar binnen.
Je kunt het trouwens ook gewoon op pizzadeeg gooien. Moet je alleen wel meer ingrediënten toevoegen zoals saus, kruiden, kaas, eventueel vlees, etc.
Woknoodles erbij, beetje vlees (kip of gehakt oid). Eventueel woksaus erdoor. Lekkere en gezonde maaltijd!
Gevulde pide met gehakt! Gehakt bakken met een uitje, oregano erbij. Groente erbij. Bakje crème fraishe Curry, ketchup en chilisaus naar smaak. Pide uithollen, aluminiumfolie op een bakplaat en het folie over de randjes van de pide vouwen (bij een verse) en vullen met bovenstaande. Geraspte kaas eroverheen en in de oven tot de kaas gesmolten is. Ik snij zelf het uitgeholde deel nog in repen, dip ze in de olijfolie en wat zout/peper of andere kruiden eroverheen. Dat ook erbij in de oven.
Dat is gewoon zo'n voorgesneden groentepakket (met ui, paprika, prei en dergelijke) wat in de koeling van de supermarkt ligt. Bij de soepgroenten enzo.
Groentepakket wokken tonijn erdoor en kookroom beetje peper en zout en dan bij de macaroni super lekker vinden wij