Hallo, ik heb een hele tijd geleden hier ook al gepost. Wij hebben een dochter Isis en ik ben nu zwanger van een jongen. We hebben al die tijd de naam: Senna in gedachten, maar nu ik 33 weken ben en het wel dichterbij komt begin ik ineens te twijfelen.....okay, het zullen de hormonen wel zijn, maar toch wil ik jullie vragen wat jullie evt. een leuke andere jongensnaam vinden bij Isis! En/of vinden jullie Senna ook leuk? groetjes mutsie
Ik vind Senna een hele leuke naam en het past ook erg goed bij Isis, alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij het horen van de naam niet meteen zou weten of het een jongen of een meisje is.
Ik vind Senna heel leuk bij Isis! Als ik jou was, zou ik het lekker zo laten. Evt nog wat ideetjes: Jonne Thijmen Stijn Jesse Sieme Tibo Jisse Siebe
Ik vind Senna niet zo heel erg leuk. Maar ik houd ook niet echt van jongensnamen die eindigen op a Ideetjes: Stan Merijn Julian Jurrian Fedde Jesse Jeron Ben
Ik vind Senna een leuke naam, maar vind het wat verwarrend, omdat de dochter van mijn collega ook zo heet. Je kunt dus niet direct horen of het een jongen of meisje is, maar de naam opzich vind ik leuk!
wil niet erg lullig doen!! maar vind de naam Senna echt een super naam! want zo heet een heel schattig meisje die ik ken! dus denk dan meteen aan een meisje. hihi sorry. dus zal niet mij smaak wezen maar een lelijke naam is het zeker niet en ken iemand waarvan het broertje zo heet.. en toen zat ik toch wel ff te kijken dacht namelijk dat het een meisjesnaam was excuses. .het is gewoon een unisex naam. had k geen ideee van zo ken ik ook een jongen die kelly heet, en of dat nou ook een naam is voor meiden en jongens geen idee. vind t eerlijk gezegd maar een rare naam voor een jongen senne is ook mooi wat de meiden hier zeggen! alleen senna ligt lekkerder in de mond ( vind ik ) naam : Julian vind ik zelf ook wel mooi erbij passen succes!! en anders gewoon lekker senna doen joh! helemaal geen verkeerde naam
Isis & Lenn Isis & Senn Isis & Rune Isis & Julian Isis & Mats Isis & Ravi Isis & Niek Isis & Finn Isis & Jorn Isis & Roan Isis & Seth Ik roep maar wat hoor Misschien zit er wat tussen ...