Ik heb een nieuw jurkje gekocht,heb em ook in een andere kleur maar omdat ik em zo leuk vind ook de chocolade bruine, ik draag dus noooooooooooit bruin dus even advies nodig. Met welke kleur kan ik dit mooi combineren? Kan het eventueel ook met zwart? Bekijk bijlage 374668
Ik vind bruin met zwart een hele rare combi. Ligt eraan wat je wilt combineren.. het jurkje met hakken? of bedoel je een vestje of colbertje? Ik draag zelf nooit bruin, maar nude (huidskleurige) of creme kleurige hakken lijken mij het mooiste eronder staan. Goudkleurig of creme kleurig als je het hebt over de accessoires of het gespje van het riempje. Rood voor nagellak en de kleur van je lippen (als dat bij je gezicht past). Ik zou er geen vestje of colbertje op dragen, in wat voor kleur dan ook. Ook zou ik niet al die kleuren die ik genoemd heb, bij elkaar dragen. Zou het rustig houden omdat de kleur van het jurkje bruin is.
Tegenwoordig kan alles met alles. Ik vind het wel met zwart kunnen. Maar idd ook met nude, lichtroze, rood, mosgroen en donkerpaars. Er leuk jurkje trouwens!
Het is een retro/rockabilly jurkje. Ga het combineren met een vestje/bolero,dikke panty en laarsjes of pumps. Als ik het vestje bijvoorbeeld roze doe of rood dan een bruine/huidkleurige panty en in dezelfde kleur van het vestje de schoenen? Nu weet ik weer waarom ik altijd zwart als basis heb...
Ik vind bruin met zwart wel erg mooi, zie eerlijk gezegd kleuren als rood of roze niet zo voor me in combi met bruin . Om je jurkje zit ook een zwart riempje; ik zou het zelf combineren met zwart en/ of donkergrijs. Leuk jurkje overigens!
Is ook heel mooi petrol maar een petrol vestje en dan een petrol panty/legging is toch geen gezicht?!