Afgelopen nacht werd mijn dochter van anderhalf wakker en had haar uit bed gehaald om beneden een flesje te maken, toen ik de trap af wou gaan gleed ik uit samen met mijn dochter. Gelukkig heb mijn dochter niks omdat ik er goed heb vastgehouden,maar ik zelf heb er veel last van mijn rug, voet, knie en elleboog mijn stuit en heb blauwe billen. Ik weet niet of het zin heb om langs de dokter te gaan, ga niet zo snel omdat ik bang ben dat ze zeggen van kom je hier voor. Wat vinden jullie zal ik gaan of gewoon paracetemol en goed uitrusten? Kan bijna niet lopen en als ik te lang zit nou dan voel ik het helemaal
Auch! Je kan het proberen zo een nachtje aan te kijken, maar mocht je echt last houden zou ik als ik jou was toch even langs gaan hoor! Beterschap!
Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Ik zou het ook even aankijken, je zal flink wat gekneusd hebben en als het echt niet gaat gewoon even de dokter bellen beterschap!
ja ik was echt goed geschrokken zeg. je hoop dat het nooit gebeurd maar helaas toch wel. Zolang mijn meisje niks heb dat vind ik het allerbelangrijkste
Ik vind: Gewoon naar de dokter gaan!!! Je kan beter uitsluitsel krijgen dan dat je achteraf dacht: Was ik maar gegaan.. Als er misschien wel iets kapot is.
Auw. Ik ben jaren geleden met m'n oppaskindje van de trap gevallen. Haar goed vastgehouden dus zij had niks. Maar zelf bont en blauw. Snachts naar eerste hulp gegaan en had mooi wel m'n voet gebroken
Ik zou nog even een nachtje slapen proberen, en als je morgen wakker word met nog veel pijn, dan zou ik de HA bellen. Je krijgt toch eerst de assistente aan de lijn, en zij bepaald of het nodig is om te komen ja of nee... Sterkte!
Van de schrik zijn al je spieren aangespannen. En krijg je dus zware spierpijn... Maar als het echt niet goed voelt moet je gewoon heen gaan. Wat kan jou die dokter schelen! Hij wordt er toch wel voor betaald. Je betaald niet voor niets ziektekostenpremie!
Ik zou ook gaan hoor. 4 jaar geleden ben ik door mijn enkel gegaan toen ik van de trap viel. Wat een pijn deed dat, maar om dezelfde reden als jij ben ik niet naar de dokter gegaan. Toen het 2 weken later nog zo blauw en pijnlijk was, toch maar gegaan naar de dokter en mijn enkelbanden waren flink heen. Daar nog ruim een jaar last van gehad. Dan denk je dat je daar van leert, maar nee hoor. Begin dit jaar gevallen en mijn stuitje gekeusd. Broerlief (toen nog net geen arts) zei dat huisarts niet nodig was. Ik heb echt 1,5 week niets kunnen doen. Daarna nog een paar maanden niet goed kunnen bukken, rennen, sporten e.d. Nu heb ik bij lang zitten er nog steeds last van. Dus achteraf had ik graag toch even langs de huisarts gewilt (ook al kan hij aan gekneust stuitje niets doen).
dat klopt aan een stuitje kunnen ze niks doen. Maa nu is mijn voet en me tenen wel erg blauw en opgezwollen kan er ook moeilijk op lopen. dus ga om 4 uur toch maar de dokter bellen.
omdat het dan telefonisch spreek uur is. Ik hoef nu echt niet te bellen, want dan zeggen ze dat ik om 4 uur terug moet bellen. die assistentes hier zijn niet zo aardig
Ik ben afgelopen zondag ochtend ook van de trap gevallen. Helemaal van boven naar beneden. Gelukkig wel zonder mijn zoon. Maar als je twijfelt zou ik zeker even naar de dokter gaan. Ik ben zelf niet geweest, maar ik had ook last van diverse dingen die jij beschrijft. Er zitten nog wat schaafwonden en ik heb flinke spierpijn, maar het was voor mij niet nodig om langs te gaan. Sterkte
nou ik heb gebeld en ze willen graag dat ik langskom ook omdat de feestdagen eraan komen. Ik laat het morgen wel even weten hoe het is gegaan. Moet er om half 9 zijn