waar is mijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door pixie, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    SLEUTEL!!!

echt ik word gek van mezelf... ik ben mijn werksleutel kwijt. ik weet precies wanneer en waar ik het uit mijn broekzak haalde toen ik thuis kwam... maar waar heb ik het neer gelegd???
    Ik zie mezelf staan naast de bank, de koordje loshalen van mijn broekriem en dan...??????

ik kan het niet loslaten.. ik loop de hele dag te zoeken zoeken zoeken..en dan kijk ik ook steeds in dezelfde plekken, met de hoop dat het ineens WEL daar ligt..

*zucht*
    €50 dank je wel!

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Nou, je weet in ieder geval dat je hem niet buiten de deur bent kwijt geraakt.
    Heb je hem inmiddels al gevonden?

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Het koordje van je broekriem weer vast maken, in je jas stoppen, op de bank leggen, op tafel leggen, in je tas, toch op je werk...

4. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    misschien helpt het om het precies na te spelen? :)

misschien onder de bank? daar lag wel mijn kabeltje van me fototoestel die ik maanden ben kwijt geweest! :$

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb het wel eens in de koelkast gelegd :D (vraag niet waarom :D ) ik vind het altijd op plaatsen terug waar je het echt niet verwacht haha.
    heb je hem inmiddels al gevonden? irritant he als iets kwijt is!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik ben ook altijd de toegangspas van mijn werk kwijt, laatst een week! En inene kwam die door de brievenbus op een avond had iemand mijn pas op straat gevonden dus haha.

Wat wel eens helpen wil, is gewoon even niet zoeken gewoon gaan zitten en soms schiet het dan zomaar naar binnen waar die is! en meestal ligt die op een knullige plek dan ;)

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.904
    5.226
    113
    Home
    heb je ze alweer gevonden? misschien nog in de deur?

ik ben ook altijd mijn sleutels kwijt nu heeft mijn man een sleutelhanger gehaald en als je dan fluit dan gaat er bij die sleutelhanger een soort alarm af.

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hij ligt.....op de laatste plek waar je kijkt! 8)

Mja afgezaagd ik weet t!
    Maar dat zei mn moeder ook altijd als ik weer eens wat kwijt was. (en dan werd ik NOG bozer! :D)

Maareuh idd speel het eens na wat je gedaan hebt toen je thuis kwam.
    Wie weet herinner je je ineens dat je de telefoon tussendoor opgepakt hebt of toch eerst dat glas drinken gepakt hebt... Wie weet. En ligt hij ineens helemaal ergens anders dan je hem verwachtte! ;)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee nog niet gevonden. ik heb echt overal gezocht.. in plekken ook dat ik nooit het zou neerleggen...ook overal opp plekken war het misschien tussen , erin, eronder enz heb kunnen vallen.

nou ja.. ik weet wel dat het niet op mijn werk ligt en/of in de deur, daarom heb ik een koordje ;)
    maar ja.. ik had een afspraak met een vriendin in een cafe en heb het koordje toen eraf gedaan omdat ik het zo knullig vind staan met sleutels in broekzak (maar op werk wel nodig!)

zal vast weer opduiken. Laatst ook kwijt (een week geleden) en toen vond ik het terug ....weet het ook niet meer waar!!)
    Je zou toch denken dat ik zou leren..

Sab.. in de koelkast en vriesvak ook gezocht!! hihi

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Irritant is dat he!
    Ik had het een tijdje geleden, met een USB stick.
    Mijn moeder wist zéker dat ze die aan mij had gegeven, maar ik wist zéker van niet.
    Ik heb echt overal gezocht, maar geen stick.
    En waar ik hem uiteindelijk terug vond? Onder de voetenzak van de Maxicosi van Kenji. :D
    Hoe die daar terechtgekomen is, geen idee! :(

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    heb daar ook gekeken idd.. helaas!!

Deel Deze Pagina