gezeik op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

    jmm Bekend lid

    29 mei 2008
    766
    0
    0
    #1 jmm, 11 dec 2013
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
    gezeik op werk, wat is dat irritant , als jij het goed bedoelt , en je krijgt erzelf gewoon gezeik van !

    aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh , door anderen ook nog !!

    ga niet het hele verhaaL ophangen, maar moest het effe kwijt,

    hebben jullie dat ook wel eens dat er van geroddel iets uitkomt , wat vele malen erger wordt , en dat jij alleen uit belangstelling wat hebt gevraagd, en diegene heeft zich versproken ,waar andere bijwaren, terwijl je alleen maar vroeg hoe het met diegene gaat, , en zo komt van het een het ander.
     
  2. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hoi,

    Op mijn stage een jaar geleden hing die sfeer er enorm..
    Ook over mij als stagaire en mijn situatie (student en al een kind) werden de roddels erger en erger....
    Tja wat doe je eraan...gewoon laten rusten, dan zal er snel een andere situatie zijn die de aandacht weer vraagt.
     
  3. Niekepiek

    Niekepiek Niet meer actief

    Ohja ik herken het, het is echt verschrikkelijk.
    Ik heb wel door de jaren heen geleerd om me te distantiƫren van dit soort "geroddel".
    Je krijgt er alleen maar een rot sfeer van op je werk en puntje bij paaltje heb jij het gedaan.
    Soms kun je beter je mond houden en net doen of je achterlijk bent:p.
     
  4. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Nou, ik herken het inderdaad... Het is niet alleen op het werk toepasbaar; maar ook in je breiclubje, straat, studiegroep, opleiding, stage, supermarkt en voor de rest overal waar mensen zijn :D

    En dan vraagt men zich af waarom ik niet van samenwerken hou :)
     
  5. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Nee, op mijn huidige werkplek herken ik dat totaal niet aangezien wij zoveel mogelijk alles uitspreken qua conflicten en irritaties dienen ook direct aan het begin van een dienst uitgesproken te worden zodat het niet bij onze clienten komt te liggen die dit soort dingen feilloos aanvoelen (tenminste de doelgroep waar ik mee werk)
     

Deel Deze Pagina