gezeik op werk, wat is dat irritant , als jij het goed bedoelt , en je krijgt erzelf gewoon gezeik van ! aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh , door anderen ook nog !! ga niet het hele verhaaL ophangen, maar moest het effe kwijt, hebben jullie dat ook wel eens dat er van geroddel iets uitkomt , wat vele malen erger wordt , en dat jij alleen uit belangstelling wat hebt gevraagd, en diegene heeft zich versproken ,waar andere bijwaren, terwijl je alleen maar vroeg hoe het met diegene gaat, , en zo komt van het een het ander.
Hoi, Op mijn stage een jaar geleden hing die sfeer er enorm.. Ook over mij als stagaire en mijn situatie (student en al een kind) werden de roddels erger en erger.... Tja wat doe je eraan...gewoon laten rusten, dan zal er snel een andere situatie zijn die de aandacht weer vraagt.
Ohja ik herken het, het is echt verschrikkelijk. Ik heb wel door de jaren heen geleerd om me te distantiƫren van dit soort "geroddel". Je krijgt er alleen maar een rot sfeer van op je werk en puntje bij paaltje heb jij het gedaan. Soms kun je beter je mond houden en net doen of je achterlijk bent.
Nou, ik herken het inderdaad... Het is niet alleen op het werk toepasbaar; maar ook in je breiclubje, straat, studiegroep, opleiding, stage, supermarkt en voor de rest overal waar mensen zijn En dan vraagt men zich af waarom ik niet van samenwerken hou
Nee, op mijn huidige werkplek herken ik dat totaal niet aangezien wij zoveel mogelijk alles uitspreken qua conflicten en irritaties dienen ook direct aan het begin van een dienst uitgesproken te worden zodat het niet bij onze clienten komt te liggen die dit soort dingen feilloos aanvoelen (tenminste de doelgroep waar ik mee werk)