hoe lang mogen ze eigenlijk doorslapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by patricia12, Nov 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hoi hoi

ik heb even een vraagje:
    van te voren lag rachelle tegen 21.00u op bed, om vervolgens de nacht door te slapen.
    nu ruim 3 dagen ligt ze al om 20.00 u op bed, om dat ze gewoon het niet meer trekt om het tot 21.00u vol te houden.
    maar de volgende morgen moet ik haar echt om 08.00u wakker maken voor haar flesje.
    anders slaapt mevrouw gewoon door. haha
    maar nu is mijn vraag hoe lang mag je je kleintje nou echt laten slapen?
    alvast bedankt voor jullie antwoorden!

groetjes patricia

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Volgens mij is dat voor alle kindjes anders.
    Merel slaapt van 19.00 tot 7 á 8.30 uur. Ze krijgt dan een fles om 22.30, maar slaap dan meestal gewoon en wordt niet wakker. Met hier en daar een uitzondering slapen ze de nacht door tot ze honger krijgen en worden dan wakker. Wij hebben het haar altijd zelf laten bepalen tot wanner ze wou slapen. En dat werd steeds langer. Van 5 naar 6 uur doorslapen en zo tot 12 uur achter elkaar slapen.

3. Niet meer actief

Dat ik heb gehoord is dat kleine baby's niet langer mogen slapen dan 10 uur. Dit ivm de suikerspiegel die dan te laag zou kunnen worden. Geen idee of dat ook echt zo is. Jasmijn slaapt nu van 23 tot half acht de volgende morgen, dus dat kan. Ik zou het anders even navragen bij het CB.

4. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

patricia12:civan sliep ook welleens zo rond die leeftijd

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    oh oke ik vroeg dat namelijk i.v.m de suikerspiegel wat je inderdaad veel hoort.
    maar als ik haar wakker maak of als ze zelf wakker wordt is ze namelijk altijd vrolijk en alert.
    dank jullie voor jullie antwoorden!

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    mijn tweede zoontje sliep met 3 maanden ook al van 20.00 tot 9.00 ......moest hem ook niet eerder wakker maken dan had hij geen honger en was nog moe
    op cb gevraagd en zij zei als hij helder en alert is als hij wakker wordt dan kan het wel

7. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    thanxs natasha! ;)
    dan ben ik gerustgesteld!

Share This Page