wie weet een leuk teamuitje voor 13 man

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjaam, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

#21 glimworm, 16 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2012
    omgeving Haarlem kan zoiezo
    Manlief heeft dit ook gedaan met zijn collega's in spaarnwoude (ligt tegen Haarlem aan)

Wat je daar ook kan doen is een soort wie is de mol spel.
    1 of 2 of meer teams, (ligt aan het aantal deelnemers)in elk team een inspecteur Glas, alleen hij en de organisator weten wie hij is. Elk team wordt het recreatiegebied ingestuurd en dmv opdrachten en aanwijzingen van de organisator (per mobiele telefoon) die zelf op startlocatie blijft moet elk team uitzoeken wie in hun team inspecteur Glas is.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben pas een uitje gehad waarbij we een rondje (van ongeveer een uur) op de Segway gingen rijden. Door het bos, dat is echt leuk.

Van tevoren was ik niet enthousiast, maar het was veel leuker dan ik had gedacht. Bedrijf zit in Harderwijk of Ermelo of zo, maar ze doen het ook op andere locaties.

O ja, bij ons varieerde de groep van ongeveer 25 tot 70+ en iedereen heeft eraan meegedaan!

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @van te voren klinkt het vaak ook vreselijk, maar als je het dan gedaan hebt is het geweldig.
    Ik heb ooit met een team (merendeel man) een workshop mozaiek gedaan, dat was ook onwijs gaaf. Kreeg alleen wel eerst de welbekende tegenstribbelingen...
    Dit is niet leuk blah blah blah. Daar moet je ff doorheen bijten en dan krijg je er een leuk uitje voor terug...

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Leuke ideetjes allemaal.
    Ik ga ermee aan de slag en ga jullie zeker laten weten wat het geworden is ( en de reacties!!!)

Deel Deze Pagina