Hoe krijg ik het badje schoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kippie75, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Omdat Mila een droog huidje had na de bevalling heb ik haar de eerste weken met olie/Balneum in bad gedaan. Nu is het badje daar nogal vies van geworden (zit een plakkerige rand in) en ik krijg dat niet meer schoon, ik heb al afwasmiddel gebruik, cif, schoonmaakmiddel.. Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen om het badje weer lekker schoon te krijgen?

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb hier ook last van gehad. En ik heb nu gewoon een keukengoedje voor vet te verwijderen (ik heb volgens mij nu cif), ik gebruk het puur en spoel het dan goed uit. Het werkt prima en makkelijk.
    Hoop dat je er wat aan hebt

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gewoon een nachtje vol laten staan met gewoon sop erin. volgende dag kan je het dan gewoon afdrogen en is de vettigheid weg!

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Alcohol uit je kraampakket.

5. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik kreeg het perfect weg met (gewoon doodnormale) shampoo! Ik dacht dat ooit te hebben gelezen hier ergens, toen heb ik het maar geprobeerd en het werkte super.

6. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ik heb hier van die keukenontvetter gebruikt, stond me anders helemaal rot te poetsen. maar werkt wel :). overigens gebruikt nav iemand op dit forum die me dat aanraadde :)

7. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Biotex! Even in laten weken en vervolgens heb ik het er met een borstel afgeschrobt.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij drogen het badjeiedere x meteen met een hydrofiele luier dan krijg je geen randje

9. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hallo
    ik heb het ook met van alles geprobeerd en bij mij is het gelukt met witte reus keukenreiniger spray ff in laten trekken en klaar!!! succes!

Deel Deze Pagina