Omdat Mila een droog huidje had na de bevalling heb ik haar de eerste weken met olie/Balneum in bad gedaan. Nu is het badje daar nogal vies van geworden (zit een plakkerige rand in) en ik krijg dat niet meer schoon, ik heb al afwasmiddel gebruik, cif, schoonmaakmiddel.. Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen om het badje weer lekker schoon te krijgen?
Ik heb hier ook last van gehad. En ik heb nu gewoon een keukengoedje voor vet te verwijderen (ik heb volgens mij nu cif), ik gebruk het puur en spoel het dan goed uit. Het werkt prima en makkelijk. Hoop dat je er wat aan hebt
gewoon een nachtje vol laten staan met gewoon sop erin. volgende dag kan je het dan gewoon afdrogen en is de vettigheid weg!
Ik kreeg het perfect weg met (gewoon doodnormale) shampoo! Ik dacht dat ooit te hebben gelezen hier ergens, toen heb ik het maar geprobeerd en het werkte super.
ik heb hier van die keukenontvetter gebruikt, stond me anders helemaal rot te poetsen. maar werkt wel . overigens gebruikt nav iemand op dit forum die me dat aanraadde
hallo ik heb het ook met van alles geprobeerd en bij mij is het gelukt met witte reus keukenreiniger spray ff in laten trekken en klaar!!! succes!