hoi, wij zijn op zoek naar een jongens naam die je niet al te veel hoort maar ook weer niet te apart. vind de jongensnaam zo moeilijk! misschien dat jullie me kunnen helpen door er een leuke naam uit te gooien. hou wel van engelse namen. maar alles is welkom! bedankt alvast.
onze zoon heet nando heb die naam pas een keer gehoort en dat was laatst op tv bij verloskundige praktijk.
ja indd allemaal met een j. haha is niet erg want wij verzinnen ook steeds namen met een j of een D. maar j-me vind ik helemaal niks sorry jort zo heeft iemand in de familie, jorn vind ik ook niet leuk en jesse is wel leuk, maar vind manlief niks. maar toch bedankt. iemand nog namen voor ons.
Persoonlijk houd ik niet zo van Engelse namen, maar ik ga toch een poging wagen. - Jay - Mick - Dean - Tyler - Aiden - Owen - Ewan - Kian - Luca - Billy - Finley - Jake - Ryan - Nathan - Evan - Dominic - James - Jack Verder weet ik het even niet..
Rody Zo heet mijn broertje en ik heb die naam tot nu toe nog nergens gehoord en mijn broertje is nu 27 jaar. Zelf heb ik ook niet een echt veel voorkomende naam Aisha, komt nu wel steeds meer voor, maar des tijds niet en zeker niet bij een Hollandse kinderen.
Ons zoontje heet Roan! Hoor je niet heel veel en is toch niet te apart! Kreeg er van iedereen hele leuke reacties op en ook van vrienden dat dat ook eigenlijk hun naam zou zijn voor jongen!
de naam die we al hebben staat er bij sommige van jullie wel tussen. maar twijfel zelf erg over deze naam. ryan vind ik ook wel leuk. alleen man weer niet. pfff. wat is dat moeilijk zeg.
Hoi, ik ben zelf niet van de engelse namen en heb ook een meisje dus nooit eerder over jongensnamen echt nagedacht maar als je een aparte engelse naam zoekt zijn de volgende mij wel bijgebleven (van tv bijv.) Dex Deon Calvin Skip Clay(ton) Misschien kun je hier iets mee. Succes!
heb je de namenlijst van 2009 van de svb al doorgespit? Dat heb ik avondenlang gedaan om een leuke naam te vinden...
Ik houd erg van Nederlandse namen en vind Koen nog steeds één van de leukste jongensnamen. Ook erg leuk vind ik Vigo (of Fygo) en Sepp.
mijn neefje heet Daylon. vind het wel een leuke naam. en in deze schrijfwijze heb ik het nog niet eerder gezien. je spreekt het trouwens uit als dillen
Da's raar, er staat als je dit correct Engels uitspreekt toch echt Deelon..... Maar goed ON TOPIC Mijn zoon heet Aimar, wij vinden dat natuurlijk een mooie, maar vooral een aparte naam die toch goed uit te spreken en te schrijven is. Verder nog wat opties: Sepp Seth Ingmar Kjell Viggo Joas Joachim Dejan/Deán Ravi
aimar vind ik ook wel appart. maar hoe spreken jullie dat uit? en daylon maar dan met de engelse uitspraak. vind ik ook wel wat alleen weet niet wat man ervan vind maar ben bang dat tie het weer niks vind haha. zo moeilijk om samen een leuke naam te vinden.
Aimar spreek je precies zo uit als het er staat. Wij leggen de klemtoon op -mar, maar veel mensen leggen de klemtoon op Ai. Zelfs dan vind ik het leuk klinken!
Onze zoon heet Juarno, deze naam heb ik zelf bedacht. De beide opa's heten Jurrit en Arnold en daar ik de afkortingen bij elkaar gedaan. We hebben echt alleen nog maar leuke reacties gehad, niemand vond hem niet leuk. Wel dat ze nog wel eens vragen van hoe zeg je? Dit natuurlijk omdat het geen alledaagse naam is. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
deze naam vind ik wel leuk geschreven maar ken deze naam wel op een andere manier. maar niet echt mijn smaak. sorry bedankt voor je reactie.
nou meiden ik denk dat het toch de naam gaat worden die we al hebben want mn man vind geen een andere naam leuk... telkens zeg ik en dit? nee hoor ik dan weer. gister werd ik gewoon kwaad ervan(haha). hormonen. alle tips, leuke namen zijn welkom misschien zit hij er wel tussen. maar denk dat het niet te veranderen is voor mn man.