Wij gaan in Juni 11 dagen naar Tunesië. Naar sousse! Heb er zin in! Wie is hier wel eens geweest? En stond er ook zo van versteld dat het zo goedkoop is? Super groot hotel incl. eten! En maat 3 uurtjes vliegen! Zover ik kan vinden heb je geen inentingen nodig, maar kan je het voor de zekerheid wel doen. Wie weet hoe dat zit met kinderen van 2? Kan sowiezo wel even de GGD bellen hierover. kus miek
Ben zelf in Tunesie geweest,... in Hammamet. Was ook niet duur, all incl en super! Een erg goede vakantie gehad. Inentingen worden wel aangeraden, maar wij hebben dit toen niet gedaan, geloof dat het gaat om Hepatitus A of B. Maar kun je opvragen bij de HA.
Zijn in Sousse geweest, Orient Palace, superhotel! Taxi's afdingen! Echt doen! Wij hebben de inentingen niet gedaan. Zijn niet ziek geweest van eten, allemaal erg gevoelige darmen hier en alles gegeten! Lekker warm! veel plezier!
Thx voor de antwoorden! Wij zitten dus ook in sousse maar dan in app/hotel Tej Marhaba. Wil de eerst ook Palace hotel, maar wilde 2 kamers ivm slaapjes van Tijn! Zal ind. even info halen bij de HA, ik ben al ingeent tegen hepatitus, en wij redden ons wel, gaat mij meer om Tijn! kus miek
Wij zijn afgelopen september geweest en hebben t super gehad Zaten ook all in (RIU) en was TOP! Ter plaatse idd niet zo duur en had echt t idee ''weg'' te zijn....dat gevoel had ik een paar jaar daarvoor in Spanje niet. Hier ook geen inentingen gedaan alleen Tygo heeft zijn BMR iets eerder gekregen. Wel warm in juni denk ik. Veel plezier!