wie weet een leuke camping ofzo in nederland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Fleur1, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    We willen even een weekje weg in het voorseizoen.
    Het moet in een sta caravan zijn of huisje
    een goed overdektzwembad
    en waar Daan lekker kan ravotte zonder hard scheurende auto's de langs komen.

weet iemand een leuk park of camping wil je het dan met me delen. ik ben aan het zoeken maar er is zoveel te zien op internet dat deze wensen niet opvallen.

liefs Fleur

2. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar camping Beringerzand in Noord Limburg.

http://www.beringerzand.nl/nl/camping_index.htm

Het is voor ons niet ver. Maar dat hoeft ook niet.
    Ik heb geen ervaringen maar het lijkt me een mooie camping. Vooral gezien de speeltuin en het binnenbad. (voor het geval het slechter weer is)

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het is wel geen echte camping, maar ze verhuren stacaravans en huisjes.

Wij zijn bij Landal Rabbit Hill geweest bij Apeldoorn in de buurt. Leuk park. binnenbad, buitenbad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuinen, kinderboerderijtje, bowlingbanen.

en in de buurt van een hoop leuke attracties.

wij gaan dit jaar weer 2 weken die kant op

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij gaan al jaren een weekendje per jaar naar Kijkduinpark van Roompot vakanties, ik weet niet wat je huisjes kosten want wij gaan altijd met de tent.
    Je zit op loopafstand van het strand van Kijkduin en met de fiets ben je in 25 min in Den Haag.
    Met Buiten speeltuin en klein binnenzwembad met peuterbad en glijbaan en kinder animatieteam

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83

he dat lijkt me echt leuk! en kwa prijs is het ook nog goed te doen. Ik ga dit aan man laten zien. thanx voor de tip :)

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    we hebben het gevonden hopen dat er nog andere dames wat aan deze site hebben ziet er allemaal erg leuk en en leuk en goed te betalen

http://www.vakantiebundel.info/

7. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Deze is errug leuk!

http://www.depapillon.nl

Zelf gaan wij ook graag naar Sunparks Zandvoort (voorheen Centerparcs). Is in principe autovrij. Zijn alleen bungalows, geen camping.
    Je bent zo op het strand en als je (zoals wij) van strandwandelen houdt fantastisch. Veel strandtenten in de buurt en ook op het park is veel te doen.
    Als je het Zoover kijkt, zou je gelet op de commentaren echt niet gaan maar wij zijn er nu 4 keer geweest en begrijpen echt niets van wat daar allemaal staat...

Veel succes met het vinden van een mooie vakantie!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik kreeg pas geleden een site van iemand das peciaal voor kinderen

moet je effe op google opzoek
    het heet beerze bulten

Deel Deze Pagina