Vandaag is het zover! We gaan de sleutels van ons nieuwe huis zometeen halen! Althans,ik ga ff gauw met mn moeder want mn man moet werken en ik kon het ook alleen halen. Morgen gaat het laminaat van hier uit al naar het nieuwe huis en ik ga mag lekker aan de slag met de verf haha. Maandag gaan we er al wonen omdat we hier dan weg moeten zijn. En ben blij dat we hier weggaan want sinds die bedreigingen zitten we steeds gespannen in huis en daarbij mailde ze gisteren dat ze nog sleutels heeft van het huis en nu doe ik dus amper een oog dicht pppfff! Ben gewoon zenuwachtig om de sleutels te halen haha! Echt erg ben ik vandaag Zal proberen fotos te maken van t huis (als ik mn camera niet vergeet ) Liefs!
Nou we hebben ze hoor Even in het huis gelopen uiteraard Helemaal happy hahaha Morgen gaan we flink aan de slag in het huis! Heb er zin in!
Ben dus mn camera vergeten *SCHAAM SCHAAM* Morgen ga ik zeker fotos maken want dan zijn we er de hele dag zowat haha! @CaatjeMo: Hou ik je aan meid haha enne...wij komen ook heel snel bij jullie kijken!