warm weer, all in, januari, 3jr en 1,5jr

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mupet, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

wie helpt mij om een heerlijke vakantie te boeken!?

we willen graag met 2 volwassenen en onze 2 kids, 1 van dan 3 jaar, en 1 van dan ongeveer 1,5 jaar oud.

we willen graag een all in vakantie ergens waar het nog erg lekker weer is maar wel in januari

liefst ook weer niet Te prijzig maarja dat word beetje moeilijk denk ik ;)

owja, ook liefst niet te lange vliegreis en transfer

iemand tips ideeën ? alles is welkom haha

groetjes!

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    1 van de Canarische eilanden of Noord-Afrika....

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar ga ik es ff naar kijken, canarische eilanden spreekt me dan meer aan haha ;)

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Kaapverdië! Wij zaten in het Riu Funana hotel, All Inclusive, was erg fijn! Arkefly vliegt rechtstreeks. Je kunt vanaf Sal ook dagtrips maken naar andere eilanden. Erg goed bevallen, wij zijn destijds in februari geweest en het was heerlijk!!

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Als je echt mooi weer wilt in januari zou ik toch wat verder weg gaan. Collegaatje van mij gaat elk jaar begin januari. Het ene jaar heeft ze 20 graden maar ervaren jaren bij met sneeuw!! Misschien dat Egypte dan beter is, ik ben daar een keer eind november geweest en toen was het erg warm. Maar zou daar dan weer niet met kleine kinderen naartoe gaan. Misschien toch iets later in het jaar gaan?

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou als ik jullie was richting Egypte, Israël (Rode Zee) gaan of eventueel Florida of zelfs Thailand. Canarische Eilanden kán in de winter heel erg tegenvallen qua klimaat....

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik zelf zat misschien nog te denken aan aruba, maar ik wil natuurlijk eigenlijk ook liefst niet al te lang vliegen met de kids! misschien is egypte wel wat, al dacht ik dat dat in januari ook niet veel soeps meer was?

moeilijk moeilijk.. ja later in het jaar zou opzich ook kunnen we moeten maar es ff goed kijken hoe of wat ;)

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Egypte is in januari prima te doen! Juist niet zo bloedheet als in de zomer maar rond de 25-27 graden. Je hebt daar ook een hoop hotels met familiekamers, wat ook makkelijk is met kleine kinderen.

9. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Tenerife HD parque cristobal.
    A.I, 3 kamer bungalow, zeer kindvriendelijk. 2 zwembaden die verwarmd kunnen worden, speeltuintje, lekker eten

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Gran Canaria!! Ik ben er 8x geweest, het blijft mijn favoriete eiland:D

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou de Canarische eilanden ook afraden in juli..
    Het weer is zo wisselvallig, vooral de afgelopen jaren, op de Canarische Eilanden.

Aan jouw wensen te zien, zou ik zeggen: Egypte
    Niet duur, relatief korte vlucht, zonzekere bestemming, veel All-in mogelijkheden enzo..

Mocht je toch een lange vlucht prima vinden, zijn idd Aruba, Florida enzo goede opties. Alleen hebben we hier weinig all-in mogelijkheden, of zijn deze erg duur..

Deel Deze Pagina