Hoi hoi wie helpt mij om een heerlijke vakantie te boeken!? we willen graag met 2 volwassenen en onze 2 kids, 1 van dan 3 jaar, en 1 van dan ongeveer 1,5 jaar oud. we willen graag een all in vakantie ergens waar het nog erg lekker weer is maar wel in januari liefst ook weer niet Te prijzig maarja dat word beetje moeilijk denk ik owja, ook liefst niet te lange vliegreis en transfer iemand tips ideeën ? alles is welkom haha groetjes!
Kaapverdië! Wij zaten in het Riu Funana hotel, All Inclusive, was erg fijn! Arkefly vliegt rechtstreeks. Je kunt vanaf Sal ook dagtrips maken naar andere eilanden. Erg goed bevallen, wij zijn destijds in februari geweest en het was heerlijk!!
Als je echt mooi weer wilt in januari zou ik toch wat verder weg gaan. Collegaatje van mij gaat elk jaar begin januari. Het ene jaar heeft ze 20 graden maar ervaren jaren bij met sneeuw!! Misschien dat Egypte dan beter is, ik ben daar een keer eind november geweest en toen was het erg warm. Maar zou daar dan weer niet met kleine kinderen naartoe gaan. Misschien toch iets later in het jaar gaan?
Ik zou als ik jullie was richting Egypte, Israël (Rode Zee) gaan of eventueel Florida of zelfs Thailand. Canarische Eilanden kán in de winter heel erg tegenvallen qua klimaat....
ja ik zelf zat misschien nog te denken aan aruba, maar ik wil natuurlijk eigenlijk ook liefst niet al te lang vliegen met de kids! misschien is egypte wel wat, al dacht ik dat dat in januari ook niet veel soeps meer was? moeilijk moeilijk.. ja later in het jaar zou opzich ook kunnen we moeten maar es ff goed kijken hoe of wat
Egypte is in januari prima te doen! Juist niet zo bloedheet als in de zomer maar rond de 25-27 graden. Je hebt daar ook een hoop hotels met familiekamers, wat ook makkelijk is met kleine kinderen.
Tenerife HD parque cristobal. A.I, 3 kamer bungalow, zeer kindvriendelijk. 2 zwembaden die verwarmd kunnen worden, speeltuintje, lekker eten
Ik zou de Canarische eilanden ook afraden in juli.. Het weer is zo wisselvallig, vooral de afgelopen jaren, op de Canarische Eilanden. Aan jouw wensen te zien, zou ik zeggen: Egypte Niet duur, relatief korte vlucht, zonzekere bestemming, veel All-in mogelijkheden enzo.. Mocht je toch een lange vlucht prima vinden, zijn idd Aruba, Florida enzo goede opties. Alleen hebben we hier weinig all-in mogelijkheden, of zijn deze erg duur..