Wij zijn nogal laat met boeken, en ik kwam Bospark Wolfsven tegen van Roompot. Is iemand daar bekend mee? Ervaringen? Bedankt alvast
Huisje of camping? Eenvoudig park maar wel leuk! Mooi groen, rustig, leuk zwem meer en leuk winkeltje. Wij hebben daar paar jaar terug een heel goede week gehad. Huisje was prima.
Ja we willen graag in een huisje. Er is volgens mij best veel te doen voor kinderen. Althans staat wel op internet. Vind het zo moeilijk ook omdat we al zo laat zijn
Zijn er dit jaar nog geweest. Mooi park. Leuke zwemvijver, simpel zwembad en vooral geweldig animatieteam. En je kan er lekker eten. Je kan ook altijd op zoover kijken om te weten wat andere mensen er van vonden
Bedankt voor je reactie. Heb nog tot morgen een optie, maar ik denk weldat dit het word. Veel goede reacties gelezen. En vooral dat de animatie inderdaad heel goed is.
Ik ben er als kind een paar keer geweest. Heb het er altijd naar mijn zin gehad maar hoe het nu is? Weet wel dat de omgeving heel mooi is! super bosrijk vond de eekhoorntjes altijd zo leuk.