Hoi hoi, Wij kunnen maar geen leuke meisjesnaam verzinnen en we hebben er het liefst een met 3 letters en anders 4. Nou dames kom maar op ik ben benieuwd hahaha. Groetjes marielle
Oeps verkkerdt geplaats ik hoopdat ik het nu goed doe. Er zitten zeker mooie namen bij maar ik weet het nog niet, maar ik schrijf er zeker een paar op . Groetjes Marielle doeiiii
ik had een mooie meisjesnaam als het een meisje was geworden.. Het is alleen wel wat langer. Ik weet alleen zeker dat niemand zo heet! Given en als tweede naam Angel dus in Nederlands Gegeven Engel xxx Marijke
Dacht dat het een jongensnnaam was???? Phoe... Kiest iedereen bewust voor korte namen (is nu hip las ik op www.voornamenlijk.nl). Ik vind zelf langere namen altijd wel mooi: Juliette Liselotte etc.
Ik hoorde laatst dat als je moeite heb met het vinden van een jongens naam dat het dan een meisje wordt en andersom. BAKERPRAAT, maar wel leuk.
Hallo allemaal, Ik wilde even laten weten dat ik lange namen ook mooi vindt hoor. Maar mijn zoontje heet Rik en ik vindt het gewoon leuk dat als ik een meisje krijg dat zij dan ook een korte naam heeft vandaar. Dus er zijn zeker hele mooie lange namen hoor daar heb je gelijk in. Maar bedankt voor het mee denken. Groetjes Marielle
Wat vind je van Lieve. We wilde als wij een dochter krijgen eerst noemen maar nu hete er al 2 in het dorp dus we hebben de naam Lieke nu verzonnen
esra ayla idd zoë noa zijn er wel behoorlijk wat hoor maar je moet ze natuurlijk ook leuk vinden hahah