Hallo meiden, Binnenkort start ik samen met nog twee meiden een nieuwe dagopvanggroep op een kdv op. Het wordt in eerste instantie een babygroep en groeit door naar een vertikale groep. Nu moeten we alleen nog een naam verzinnen voor onze groep, maar we hebben nog niet DE naam gevonden. Het moet wel passen bij de naam van het kdv die Kasteel in de naam heeft. Wie o wie weet een leuke naam voor ons?????????????? Alvast bedankt voor het meedenken......... Gr Mamakaatje
Een collega van mij heeft haar kindjes op het kdv zitten en één van de groepen daar heet 'De toverfluit'. Vind ik altijd wel erg gezellig klinken en past ook wel een beetje bij kasteel. toch? En het schijnt een hele leuke groep te zijn, dus..
Check wel of de naam mag en nog vrij is! Anders heb je net alles laten drukken etc en dan krijg je er een hoop gezeur en kosten door. Sprookjesslot, denk ik dat het niet mag i.v.m. de Efteling.
Zijn er binnen Kasteel nog andere groepen? En zo ja, hoe heten die?Zo nee, De burght, misschien met een toevoeging, kinder-, draken-, grote of kleine.
Alvast bedankt voor de reacties tot nu toe!!!!! Er zijn al leuke namen voorbij gekomen. Er zijn 2 BSO groepen binnen de vestiging en die heten Boevensteijn en de Bengels. Tovertuin hadden we zelf ook in ons hoofd, maar die was er al binnen de organisatie.
De Torenwachters, de Ridderzaal, de Kroonjuwelen/de Kroontjes, Het Drakenslot/DraeckeSlot/de Draakjes... Succes!