Extreem hete handen, en algemeen niet lekker

Discussion in 'Zwangerschap' started by SeaShell, Jul 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden

Ik ben nu 16 weken zwanger. Vorige week had ik ineens zulke extreem warme handen dat ik mijn hitte niet meer kwijt kon en me super koortsig voelde
    De rest van mijn lichaam was gewoon normaal alleen mijn handen leken in brand te staan zoooooo heet. Niks koelde het af, geen wind, geen koud water, niks. Na enkele uren ging het over

Vandaag weer precies hetzelfde. Voel me kotsmisselijk. Moet enorm veel plassen (geen kleine beetjes) en kan weer geen hitte kwijt en mijn handen voelen zo heet alsof ik extreme koorts heb terwijl mijn voorhoofd gewoon normaal voelt en de rest ook. Ook heb ik hartkloppingen, en voel me dus kotsmisselijk en ben ik duizelig

Lig nu maar op bed, weet het anders ook niet. Als dit blijft aanhouden bel ik wel eventjes op..

Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Ik ben overigens wel bekend met een trage schildklier en slik hier 100mcg euthyrox voor, maar normaal had ik altijd koude voeten bij een trage schildklier.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

geen idee denk hormonen ik had het ook en dan ook in mijn voeten terwijl ik net als jou een enorme koukleum ben.
    Probeer toch lekker even te douchen en dan voor de ven op de bank wat te eten.
    Ook een lekker voetenbad is mss fijn.

Succes en bij onrust kun je altijd bellen met je vk he.

Liefs paula

3. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hoe is je suikerspiegel?

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Thnkx voor jullie reactie meiden!

Suikerspiegel was voor de zwangerschap net op het randje, toen toevallig laten prikken. Kan het daar dan ook aan liggen?

Lig nu nog op bed, maar voel me nu wel iets beter.
    Maandag maar even langs de huisarts en vragen hoe of wat, vooral omdat dit nu niet de eerste keer is deze zwangerschap

Heb ook koud gedoucht en op het moment is het heerlijk maar 10 minuten daarna staan mijn handen weer in brand en ontplof ik zowat van de hitte en word ik erg misselijk,slap en duizelig. Kan gewoon geen hitte kwijt terwijl ik normaal bij 25 graden nog onder een dekbed slaap en het altijd koud heb

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Kan zeker met je suikerspiegel te maken hebben. Even goed naar laten kijken hoor.

Share This Page