pijnlijke plek in mijn bovenbuik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozeroos, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik moet ff klagen hoor.

Ik heb een ontzettende pijnlijke plek rechts in mijn bovenbuik. Het zijn niet mijn ribben ofzo. Als mijn beebje daar maar een beetje beweegt word ik al zwart voor mijn ogen en ontzettend beroerd. Ik zak echt door de grond van de pijn.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey,

Heb je het nu nog? Zit het ter hoogte/achter je ribben? Zo ja, heb je verder hoofdpijn/sterretjes zien/misselijk? Dan echt even bellen! Kan zijn dat de pijn uit je lever komt en dit te maken heeft met zw vergiftiging.
    Zit de pijn lager dan je ribben? Dan is het misschien je darm? Kun je goed naar t toilet? Kan ook nog je galblaas zijn. Heb je voornamelijk last na t eten?
    Verder miss een druk trappende baby? Die kan je ook flink beurs schoppen.

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

de pijn is op dit moment eventjes verdwenen en voel me nu ook beter. Mijn darmen zijn het niet dat loopt gelukkig erg soepel.
    Mag de pijn nou terug komen bel ik de vk wel even.
    Ik hou nu namelijk ook ineens veel vocht vast en mijn urine is vrij donker terwijl ik toch ruim voldoende drink. Ook ben ik er misselijk bij met vlagen als ik die pijn heb.
    Dus ik wacht het verder af of ik nog opnieuw pijn krijg en anders bel ik maandag de vk.

Deel Deze Pagina