Jackass the movie... Ik heb werkelijk nog nooit zoveel gelachen om één dvd. Echt tranen met tuiten, buikpijn gewoon. =D> Nu is er een nieuwe film van Johnny Knoxville en z'n maatjes uit en ik MOET hem gewoon zien. Met deze gasten is het wel zo, je houdt ervan of je walgt ervan.Ik vind het echt te gek! Wat vinden jullie? Liefs Nies
Ja echt prachtig, er word al zo weinig gelachen dus dit moet je echt gezien hebben ( ff off topic Peet, heb jij een nieuwe naam aangemaakt?...Je komt hier toch al veeeeeeel langer dan 84 berichtjes ? )
hihi ja veeeel meer ja.. maar idd nieuwe naam toen aangemaakt. weet nu niet meer hoeveel berichtjes maar ja ook geen zin om ze ff te tellen he hahaha maar jackass echt geweldig.. als ik mijn gekke bui heb doe ik ze soms na thuis en dan komt mijn man ook niet meer bij. (meeste dingen doe ik niet echt na hoor hihi)
Geweldig! Alleen dat vele kotsen dat ze doen vind ik minder, dan moet ik me echt ff omdraaien. Maar dat komt ook nog meer voor bij Wildboyz dan bij Jackass. Hoe vinden jullie Bam Margera (Viva La Bam)? Die vind ik nóg leuker dan Jackass!
Ik vind ze ook geweldig! Die lui zijn echt niet goed wijs Mja, sinds ik zwanger ben kan ik er niet echt goed meer tegen Net zoals horrorfilms, terwijl ik ze eerder altijd verslond! Heerlijk vond ik het, hoe enger hoe beter! Nu zit ik als een klein meisje met een kussen voor m'n hoofd op de bank....
Ik vind er niks aan, ik vind het nooit leuk om mensen pijn te zien hebben. (?) Maar mijn schoonmoeder vind het super leuk!
Ik vind het ook leuk. Knoxville ziet er altijd erg cool uit met zijn zonnebril en leuke shirtjes. "Partyboy" van Chris Pontius is grappig, de grote tattoo van zichzelf op Steve O z'n rug is ook grappig. Verder vind ik Bam leuk, en Ryan Dunn heeft mooie tattoos op zijn armen. Weeman en die dikke vind ik minder.
Ik ben het eens met Maisy, het is nu een beetje een uitgekauwd concept aan het worden, tijd voor weer eens iets heel anders! Groetjes, Anakin.
De nieuwe film ( draait nu in de bios ) schijnt no gekker, maffer, wilder en bizarder te zijn dan Jackass the movie part 1. Klik hier Je moet echt ff de trailer bekijken, heb nu al weer buikpijn!
Ik vind jackass ook echt geweldig! ze proberen allemaal dingen uit die gewoon te grappig zijn! soms is het echt erg en voel je de pijn met ze mee.. ( met dat papier snijden tussen hun tenen en vingers) Ik moet er ook hard om lachen, heb de eerste film op video dus kijk um af en toe!
ik vind het ook geweldige humor, behalve als ze gaan overgeven enzo, die vieze dingen mogen ze van mij laten.. die gast die in die cactus duikt hahaha
ik moet er ook erg om lachen en ga ook zeker met mn mannetje naar die nieuwe film toe wanneer komt hij eigenlijk in de bios...die dvd hebben wij toen samen om ons bootje gekeken...dvdtje in de computer wij in bed we moesten ons echt in houden met lachen anders kon de hele haven meegenieten...hihih
Aanstaande donderdag zijn Knoxville en een kameraad bij Jensen om 22:30 uur. Ik ga er klaar voor zitten Liefs Nies
ik vind het wel leuk om allemaal te zien, maar zodra ze gaan kotsen of ik zie bijv dat ze zich met papier snijden, dan kijk ik echt de andere kant op.. daar kan ik echt niet tegen want weet je hoe ontiegelijk veel pijn dat doet als je je met papier snijd.. Kreeg er echt de kriebels van..
Ja klopt, daar werd ik ook ff niet goed van, maar er zitten ook zoveel leuke dingen in, om je te bescheuren gewoon!