Ik zou ook een mooie duowagen kopen, en een goede drager voor 1 van de babies. Mijn ZL van bijna 1,5 weegt een kilo of 12 en die draag ik ook nog altijd, nu in een wompat drager op mn rug, voorheen op mn buik, in doek of drager.
Volgens mij worden die stoeltjes eigenlijk niet meer verkocht, omdat het niet veilig zou zijn (geleerd van iemand hier op het forum die in een 'babywinkel' werkt/werkte). Ook mogen ze naar wat ik begrepen heb alleen gebruikt worden op kinderwagens waar de reiswieg zowel links als rechts op 2 punten vast zit op het frame en niet bijv maar op 2 adapters/punten vast zit. Het mag dan namelijk niet ivm kiepgevaar omdat er teveel gewicht aan 1 kant zit je zo het zwaartepunt van de wagen brengt op een punt waar het niet op berekend is en het dus af kan breken. Liefs Hanneke.
Geen idee Ik zat nog even te kijken Is z'n duo wagen waar de zitjes achter elkaar zitten + een buggypod misschien nog een optie? Ik weet niet of het past hoor maar zit zelf ook te kijken naar iets simpels om onze oudste mee te nemen. Kwam die tegen..