Hallo allemaal. Ik wil graag voor mijn ukje wat kleertjes van Z8 newborn kopen. Ook voor in het begin, misschien wel als eerste pakje. Welke maat raden jullie mij dan aan? 50 of 56? Ik lees overal dat Z8 groot valt maar zou het ook zonde vinden als ukkie het maar 2x aan kan ofzo..
Jaaaa het is echt mega leuk!! Ik heb al besteld haha voor me aankomende kleine meisje. Ik heb boxpakje maat 50 besteld en longsleeve en broekje maat 56. Ik wil boxpakje meteen aan kunnen doen en dan is maat 50 wel aan te raden bij z8. Het is altijd afwachten of je een grote of kleine baby krijgt. Maar ik weet dat mijn meisje klein is omdat ze nu qua groei al achter loopt. Maar hou er indd rekening mee dat z8 groot valt. En newborn is wel leuk om meteen aan te kunnen. Uiteraard kan je de mouwtjes omslaan...maar het is ook wel leuk als het netjes past. Moeilijke beslissing...ik ken het haha. Ik heb het ook overlegt met de verkoopster.
Wat leuk. Veel plezier morgen! Zou zelf ook een maatje 50 kopen. Vind het altijd zo jammer als eerste pakjes veel te groot zijn.