Zou jij het eerlijk tegen je partner vertellen als je iemand uit je vriendenkring/sportschool/op straat aantrekkelijk vindt? Of zou je het voor je houden? Zo ja, waarom?
Als het in de zin is van aantrekkelijk vinden en verder niet.. dan zou ik er niet eens over beginnen zie wel vaker knappe mannen, en hij vast ook vrouwen. Maar als ik me daadwerkelijk tot iemand aangetrokken voel in de zin van gevoelens ja dan moeten we maar eens praten. Dan zit er iets niet goed.
Ik zeg het wel gewoon als ik iemand knap vind.....wordt me trouwens niet altijd in dank afgenomen. Maar als ik verliefd op iemand was, zou ik het denk ik niet zeggen en me er overheen zetten, maar dat is me gelukkig nog niet overkomen. En ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren! Maar is er een reden waarom je deze vraag stelt?.....nee ben niet nieuwsgierig
uhmmz ja iemand uit me vriendenkring is verliefd op me ik heb dat eerlijk tegen mijn partner verteld . zou niet weten waarom ik er over zou moeten zwijgen het is tenslotte ook een vriend van hem. en jah hij zet ook ik vertrouw je
Ja hoor dat zeg ik gewoon. Mijn man heeft een vriend wat een hele mooie man is en mijn man weet dat ik hem ook een mooie man vindt. Zou ook niet weten waarom ik daar niks over zou zeggen aangezien mijn man nog steeds de mooiste is ..... mijn man zegt het ook gewoon tegen mij overigens. We zijn mensen hoor dus kijken mag gewoon zolang je er niet aan zit zie ik geen problemen
Ik zeg dat gewoon hoor! Als Chris Zeegers op tv is roept hij zelfs: Schat,je lekkertje is op tv! Zolang er vertrouwen is moet dat gewoon kunnen vind ik. Als hij een mooie vrouw ziet lopen mag hij ook gewoon kijken hoor. Zelfs als ik erbij ben! Doen alle mannen toch
jah tuurlijk vertel ik dat... mijn vriend is mijn maatje en ik vind hem aantrekkelijk, maar er is iemand die hier in de buurt woont.pffffffffffffff gewoon TE LEKKER! maar daar zou ik geen relatie mee kunnen hebben ofzo. die is gewoon goed voor leuke dromen en dagdromen ben dolgelukkig met mijn mannetje!
Ik zeg het gerust tegen mijn man als ik iemand anders knap vindt. Maar ik zeg er dan altijd wel achteraan dat ik hem leuker vindt (mijn man dan).
Mmmmm.. Doe ik dus niet! Er zijn wel mannen die ik knap vind waarvan hij op de hoogte is, maar ik ga niet elke keer (gebeurt trouwens praktisch nooit) ik een knappe man zie zeggen dat ik die knap vind. Zou het trouwens niet leuk vinden moest hij dat wel doen. Weet ook wel dat er teveel vrouwen knapper zijn dan ik, maar weet eigenlijk liever niet wie juist..
Als ik een man knap vind zeg ik dat niet, maar als ik echt gevoelens bij iemand anders zou krijgen zou ik dat zeker wel zeggen. Ik verwacht van hem dat hij dat in zo'n geval ook doet. Alles moet bespreekbaar zijn en dat 100% eerlijk. Hoe kun je elkaar anders vertrouwen als je je steeds af moet vragen of de ander je wel alles verteld?
Ik zeg weleens tegen mijn man "goh das wel een lekker ding" En mijn man ook tegen mij. Kijken mag toch?
haha misschien wel te eerlijk als ik emand langs zie lopen zeg ik het gerust als ik het een lekkerding vind en hij doet dat net zo goed.
Ja hoor! Ik weet van hem welke vrouwen hij knap vindt, en hij van mij welke mannen ik knap vind. Eerlijkheid duurt immers het langst!
Eerlijkheid duurt het langst. Grootste voordeel eerlijkheid; Je hebt een gerust gevoel. Oneerlijkheid is alleen maar nadelig(op den duur wel)
Over welke aantrekking hebben jullie het, vraag ik me af. Als mijn man bij me is wanneer we iemand passeren die ik knap vind, zeg ik dat. Maar als hij er niet bij is, zeg ik het hem niet als ik hem dan later zie. Niet uit oneerlijkheid, maar omdat ik die persoon dan misschien al vergeten ben, of er gewoon niet meer aan denk. Ben ik daarom oneerlijk?
Ja, eerlijk vertellen. Anders loop je juist 't gevaar dat je verliefd wordt en 't allemaal heel spannend wordt enzo. Als manlief daar achter komt voelt hij zich meer gekwetst als wanneer ik 't gewoon vertel. Ik zou hem nooit pijn willen doen of in willen ruilen voor een ander, hem ook niet het idee geven dat ik dat wil. Verder ben ik over alles eerlijk tegen hem. Soms vind ik iets eng om te vertellen of te vragen, maar uiteindelijk doe ik het dan toch. 't Is wel het beste en ik vind dat je in een huwelijk geen geheimen voor elkaar moet hebben.