Ik hoor overal.. omdat ik een zoetekauw ben.. "Je krijgt een meisje" Dus vandaar even een Poll.. Had jij trek in zoet en kreeg je een dochter? Had jij trek in zuur en kreeg je een dochter? Had jij trek in zoet en kreeg je een zoon? Had jij trek in zuur en kreeg je een zoon? Liefs, LB
haha kan geen keuze maken. Want de ene dag heb ik zin in zoete dingen en de andere dag in zure. Oja en we krijgen een jongen.
Ik heb dit inderdaad ook gelezen. Ik ben altijd van de hartigheid geweest, maar sinds ik zwanger ben eet ik wel heel veel zoet!! Ik ben benieuwd bij jou. Jij bent eerder haha
Ik heb gestemd op zuur, want ik ben nooit echt een zoetekauw geweest en ook nu nog is het na 1 koekje wel weer mooi geweest. Zuur ben ik altijd al gek op en dat is ook nog hetzelfde. Maar ik heb wel vaker zin in fris dan in zoet nu.
Jammer dat zout er niet tussen staat, want daar trek ik heeeel erg naar (gebakken eitjes ). Maar heb nu ook wel regelmatig zin in iets heel zoets. We krijgen een meisje
ik ben normaal gesproken alles behalve een zoetekauw, hou helemaal niet van zoete snoep enzo sinds ik zwanger ben kan het niet zoet genoeg eet echt kilo's zoet snoep ...en ik krijg een jongen
ik ben echt verslaafd aan zure dingen sinds ik zwanger ben (van een meid!): - zure snoepjes - zure appels - water met citroen etc etc Hou ook af en toe wel van iets zoets maar daar kan ik niet zoveel van op, terwijl ik dat met zuur helemaal niet heb
Voor de zwangerschap was ik van het hartige, maar nu voornamelijk zoet. En als we de echo's mogen geloven krijgen we een meisje.
ok conclusie van de pol is dat bijna iedereen zoete trek heeft ondanks het geslacht! Had bij beide jongens allebeo veel zoete trek (snoep, cassis, zoet broodbeleg, fruit etc) Nu juist vaker zin in bami ?? en augurken etc. Friet en andere vettigheid kan ik niet meer verdragen, hoewel ik echt een friet-eter ben!!! Mijn moeder had heel duidelijk de voorkeur voor augurken en rolmopsen toen ze zwanger was van mij. bij mn broertje at ze juist heel veel fruit.
Bij mijn zoontje was ik vooral gek op zoete dingen, vooral chokolade, zuur moest ik niets van hebben Nu weten we het geslacht nog niet, maar ik ben helemaal weg van zure dingen
mijn beide zusjes hadden ook beide een mega fruit tik maar de een heeft een meisje gekregen en de ander een jongetje... denk eigenlijk niet dat waar je vooral trek in heb veel zegt over wat je gaat krijgen...
Bij mij klopt het - gek op chocolade de vorige keer en toen een meisje, nu eet ik soms een pot augurken leeg en krijgen we een jongen