ik moet even mijn gal spugen over

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

POSTNL!! wat een stel malloten zijn het daar!!!!!
    ik zou woensdag een pakketje thuisbezorgd krijgen, nou prima ik de hele dag thuis gebleven want de bezorgtijden zijn tussen 08.30 en 21.30!!!!!!!! te associaal voor woordne maar goed, woensdag geen pakket!:x
    ik inoggen op hun site en zag steeds staan: de ebzorger is onderweg (JA TE VOET ZEKER)
    Donderdag zelfde verhaal, ik bellen naar postnl, nou sorry mevr erg vervelend dat uw pakketje niet geleverd isgisteren maar ik zie hier staan dat de chauffeur onderwerg is dus u mag het vandaag wel verwachten. weer een hele dag thuis gezeten en ja hoor weer geen pakket!!!!!! ik weer inloggen op de site zie ik ineens staan:
    wij hebben het pakket weer niet bij u kunnen afleveren dus het wordt nu naar de dichtsbijzijnde afhaallokatie gebracht, u kunt het adres hiervan vinden op het bericht van de bezorger.:(:(:(:(

ER IS NIEMAMD GEWEEST, IK WOON IN EEN KORTE DOODLOPENDE STRAAT EN ER IS OOK ECHT GEEN BUSJE VAN POSTNL DE STRAAT IN GEREDEN, IK BEN GEEN SECONDE UIT HUIS GEWEEST EN HEB OOK ABSOLUUT GEEN BERICHTJE VAN DE BEZORGER IN DE BUS GEHAD!

ik net weer bellen met postnl....jaa heel erg vervelend voor u mevrouw ik maak er een notitie van en uw klacht komt dan bij de leidinggevende terecht maar u krijgt hier geen bericht van. oja daar heb ik wat aan natuurlijk voor hetzelfde geldt wordt er helemaal geen klacht ingediend.
    nu mag ik dus zelf het pakket ophalen ZONDER AFHAALBEWIJS dus dat wordt nog lachen straks. gelukkig is het geen groot zwaar pakket

sorry moest even mijn woede kwijt!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is de laatste tijd idd knudde bij PostNL, ik krijg van onze klanten ook steeds vaker te horen dat post niet aangekomen is. Heel irritant!

3. lennylenn

ja echt heeel erg vervelend en als het nog was dat de bezorgtijden redelijk acceptabel waren maar nee hoor..van 08.30 tot 21.30!!!!!!!

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Herkenbaar!

Ik heb dinsdagmorgen iets besteld. Gegarandeerd binnen 24 uur verzonden.. 90% van de klanten heeft het binnen 1 dag geleverd.. My ass.. echt niet dat ik het heb en het is gewoon briefpost!!! Kan dus ook niet achterhalen of het onderweg is.. DRAMA

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Laten we maar zwijgen over de post het is een drama! Ik ken je frustratie!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Och ik heb er nog een hoor! Als je nu op zaterdag iets post komt het in de meeste gevallen pas dindag aan om dat de meeste steden op maandag geen bezorging meer hebben.....en met pech pas woensdag!
    Dat vind ik ook niet normaal!

7. lennylenn

jaa is toch belachelijk!!!!!!!!!!:x:x

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

PostNL maakt de laatste tijd veel vrienden idd. En ze schuiven alles af op de reorganisatie.

Maandag is kliekjesdag bij de post :) Dan worden de restanten, medische post en rouwbrieven gedaan.......in theorie dan.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het is ook echt belachenlijk
    hier gelukkig nog niet last van de pakketjes
    maar wel van de brievenpost dat vaak dingen pas 2 weken later bezorgt worde gewoon soms absurd;)

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij hebben een post bezorger die elke hand geschreven evelopje tegen het licht in houd om te kijken wat er in zit.

Pakketjes worden gewoon voor de deur gezet.
    Post komt niet of weken te laat.

Heb een klacht in gediend maar heb er nooit meer wat over gehoord.

11. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ik ben helaas ook ervaringsdeskundige :(

van de 130 geboortekaartjes zijn er 19 (!) nooit aangekomen en het heeft bij sommige mensen 2 weken geduurd voordat ze het kaartje hadden! Ik had nog speciaal naar de klantenservice gebeld of ik de kaartjes speciaal moest aanbieden bij een postagentschap maar dat was niet nodig. Ik heb wel 10 klachten neergelegd en uiteindelijk het geld van de vermiste geboortekaartjes teruggekregen maar het allerergste vond ik nog dat van die 19 er een een hoop goede vrienden tussen zaten:x

12. lennylenn

oo jaaaa!!! dat was ook bij mij gebeurd!!! een aantal hadden geen kaartje ontvangen :( en bij een kwam ik dar laatst pas achter want zij was bij mij op visite en zag het kaartje..zegt ze: ooww wat een leuk kaartje..is die van indy?
    uuhh jaaa maar waarom vraag je dat jij hebt er ook 1 gehad
    nee zegt ze nooit iets ontvangen! en zo waren er nog wel meer

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik snap je frustratie.

Het is niet voor niets dat de hele reorganisatie op hold is gezet. Ik denk dat ze iets te rigoureus te werk zijn gegaan, zonder na te denken over de consequenties ...

Als ik iets bestel online, en ik kan kiezen, kies ik dus NOOIT PostNL. Dan maar een paar euro meer, dan dan weet ik wel dat ik het ga ontvangen ...

14. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Och nou... Wat een ramp!! Ik heb het hier ook wel een aantal keer gehad... Speciaal voor vrij genomen nota bene en heel de dag het huis niet uit geweest omdat ik bang was dat ik 'm dan net zou missen...

Na 2 dagen nog niks en inderdaad ineens bericht dat ik het af kon halen... Terwijl het me helemaal niet aangeboden is! Daar wordt ik ook pissig om hoor...
    Je had je vrije dag wel beter kunnen invullen! :x

15. lennylenn

ja helaas kon ik niet kiezen, had mn abonnement verlengd bij kpn en het toestel werd verzonden via postnl helaas. straks maar naar de ah proberen het toestel mee te krijgen want ik heb dus geen afhaalbewijs en ik weet dat die trienen daar best moeilijk kunnen doen. (nou dan kunnen ze echt lachen!)

16. lennylenn

nou precies als wat ik nu heb dus! idd 2 dagen thuis gebleven 1 dag speciaal vrij genomen en gisteren was ik wel vrij maar ben ook nergens geweest. echt geen seconde!

17. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik moet ook nog een klacht indienen bij hun, hoor van heel veel mensen dat er geen geboortekaartje is gekomen.
    best wel balen dit

18. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb een geweldige postbezorger van postNL. Die levert altijd op tijd en belt ook altijd persoonlijk aan. een hele lieve man! Komt ook altijd op hetzelfde tijdstip dus hoef je nooit de hele dag te wachten thuis. Hij komt altijd rond 17 uur.

Maar merk de laatste 2 weken ineens wel wat problemen met de postbezorging.

Zo had ik een pakket die volgens de site van postNL om exact 17.56 uur was afgeleverd bij mij! Maar ik had toen helemaal niks ontvangen. Het pakketje werd pas om 20.00 uur die avond geleverd.
    Dat was vreemd..

En had zaterdag 14 april mijn pakket moeten ontvangen van een online babywinkel die ik 13 april had besteld. Die leveren altijddddd stipt!
    Kreeg hem pas 18 april binnen...Tot grote frustratie van die online winkel..want die stuurden me ook een mail dat het blijkbaar een zooitje was bij postNL want ze kregen steeds meer klachten van klanten.

:S

19. lennylenn

ja heb 2 keer een klacht ingediend maar ik kan je nu al zeggen wat je te horen krijgt:
    heel erg vervelend mevrouw dat dit gebeurd is..dat had niet mogen gebeuren. ik maak er een notitie van en de klacht komt dan terecht bij de leidinggevende. u krijgt hier geen bericht over maar de bezorger krijgt hier wel een gesprek over met zijn leidinggevende.
    heeft u verder nog vragen?

20. Leonike

Leonike Bekend lid

Nov 21, 2011
    521
    2
    18
    Ook bij KPN melding maken van de slechte levering.
    Als ontvanger kun je helaas weinig doen, maar als de grote bedrijven gaan klagen, is er kans dat er wel iets mee gebeurd.

Share This Page