Precies op de helft!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladydi85, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

En de tijd blijft vliegen, ineens ben ik twintig weken zwanger! Ik voel me gelukkig steeds beter, zolang ik het enigszins rustig aan doe.

Morgen hebben we de 20 weken echo! Spannend :)

Wie zit er nog meer rond de 20 weken?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Lekker gevoel he :D
    Ik ben iets verder maar vind het ook echt een heerlijk gevoel, over de helft alweer!

Heel veel succes/plezier bij de 20 weken echo!!

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Gefeliciteerd!!

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey, gefeliciteerd.
    Op de helft;)

Hier volgende week vrijdag 20 weken en gelijk de 20w echo....pffff ben benieuwd of ons manneke gezond is....ben zo zenuwachtig NU AL hihihihi..

Veel plezier bij de echo

grts

5. Wondertje1

Wondertje1 Actief lid

27 nov 2010
    204
    84
    28
    NULL
    NULL
    Ook ik sinds maandag op de magische helft! Vandaag echo gehad, alles ziet er heel goed uit! Wat een wonder he?!

6. Ladydi85

Van harte meiden! :D Leuk he, nu begint je buik lekker te groeien, de meeste kwaaltjes zijn weg, en de energie is er juist op vooruitgegaan. Heerlijk :)

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Zo mooi om die kleine te zien! Voor zover te zien is alles gelukkig goed, dat voelt echt als een opluchting. En we weten of het een jongen of meisje is :D Ik zet hier niet neer, want we willen het verder niet vertellen en ik heb onlangs een vriendin op dit forum gewezen. Zij zit lekker mee te lezen, dus ik moet mijn mondje dicht houden :p

7. Chai

Chai Niet meer actief

Gefeliciteerd met de mooie echo!
    De tijd gaat inderdaad snel he inneens, zeker zodra jeje beter gaat voelen. Ik voel me de laaste dagen ook super.
    Heb trek in van alles en ben lekker actief, echt genieten dus en dan gaat de tijd snel he. :D

8. Ladydi85

Ja, heerlijk, he? Heb jij ook al een echo gehad?

Inderdaad, ineens overal zin in, veel leuker dan chagrijnig op de bank zitten :p We gaan straks naar de babywinkel, even rondneuzen :D

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Leuk he zo op/over de helft :D
    Had zelf dat ik na die echo en dat ik wist dat (voor zover zichtbaar) alles goed en gezond was dat ik echt kon genieten! :)
    Morgen alweer 5 weken geleden, gaat zo snel!

Deel Deze Pagina