hallo dames, hier ff een vraagje, ik moet aanstaande woensdag ongi worden (hoop niet dat ik het word natuurlijk ) maar heb sinds vanavond flinke buikkrampen t lijken mn darmen te zijn maar heb dit nooit weet iemand of dit iets kan betekenen! t lijken in geen wegen of velden op menstruatie krampen dus ben eigenlijk benieuwd of dit er uberhaubt mee te maken heeft! greetz
bij mij was het een symptoom, hele hevige krampen die van mijn darmen leken te komen en op mijn bm drukten. had ze wel iets later, ongeveer 1 dag voor ik ongi moest worden. wie weet!
jah heb dit ook nog nie eerder gehad hoor, miss betekent t wel helemaal niks, was dr nu eindelijk een keer niet mee bezig deze maand, tot mn zwager ineens zei van de week "jij wordt deze maand niet ongesteld let maar op mijn woorden" en sinds die tijd ben k dr weer heel erg mee bezig, nou en nu vandaag die buikkrampen dus wordt dr wel een beetje zenuwachtig van hoor zag net ook dat mijn banner nie meer klopt haha ff bijwerken maar maar thanxs voor je reactie