Wat vinden jullie de beste stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

De titel zegt het al....
    Heb zelf een Philips en die wil ik nooit meer! Mij is een miele black pearl aangeraden dus als iemand daar ervaring mee heeft?

Verder wil ik gewoon graag weten welke stofzuiger jullie hebben en of je tevreden bent. Hoe is de zuigkracht? Het oprolsysteem van de stekker? Die gaat vaak snel minder goed werken... Enz enz...

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik heb een dyson, philips en bosch momenteel....
    En de dyson bevalt mij het beste. Wat een geweldige stofzuiger. Zuigkracht blijft altijd sterk, nog nooit een muf geurtje geroken (die je met stofzakken wel krijgt). Voelt zeer solide aan, ik wil nooit meer een andere.
    Alles werkt altijd naar behoren, en er zitten fantastische borstels bij:D

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben sinds een poosje een Numatic (hetty). Ideaal ding, zuigt als een tierelier. Snoer moet je wel handmatig toen (met een soort haspeltje bovenin), maar dat is geen enkel probleem. Hadden hiervoor een Bosch volgens mij, maar daarvan viel de slang steeds uit de stofzuiger (dus stofzuiger even naar voren trekken, stofzuiger bleef staan en je had de slang los in je hand) en de stang viel steeds van de slang.

Heb een poosje terug heel veel online gelezen over verschillende stofzuigers, en toen besloten dat het een henry/hetty moest worden. Zijn wel aan de prijs, maar werken geweldig (met 600W is het allemaal al prima te doen, met de extra power van 1200W is het helemaal geen probleem), grote zakken (9 liter), lang snoer, lange slang en steel.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb een Dyson, inmiddels al ruim 8 jaar. Fantastisch ding, zuigkracht blijft altijd even sterk, geen geklooi met zakken, gewoon even leegschudden en klaar!

5. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Hier ook een Dyson, geweldig ding. Wij hebben hem nu 3-4 jaar en hij heeft een verbouwing overleeft. Enige wat nu soms wel vervelend is, is dat het snoer er het laatste stukje niet in wil. Ik kan daar absoluut niet tegen maar voor anderen is dat misschien niet zo'n grote ergernis ;)

6. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben een Miele van 23 jaar oud.
    Topding!
    Wordt alleen niet meer verkocht gok ik zo.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn Miele van +- 6 jaar oud :D

NOOIT meer een ander merk!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    bosch. was toen nog beter uit de test gekomen dan de dyson.bevalt prima. is alleen zwaar.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    AEG Vampyr als mijn moeder de vorige niet per ongeluk voor bouwpuin gebruikt had, had de machine het nu nog goed gedaan. Ik heb er nu weer een en al 3 jaar in gebruik en doet het nog als nieuw, er zitten speciale stofzakken in die gekeurd zijn voor allergieën e.d. En die gaan erg lang mee.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nilfisk! Wendbaar, niet te zwaar, prima zuigkracht, oprolsysteem van de stekker werkt na 8 jaar ook nog prima. Nee, ik wil geen andere ;)

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier al 9 jaar de Miele black pearl. Ideale stofzuiger. Heeft nog steeds een sterke zuigkracht. Ik heb altijd met veel stofzuigers gewerkt in de Kraamzorg en vond Miele altijd de fijnste.

12. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik heb al zo'n 4 jaar de philips. zonder stofzuiger zak. ding werkt en zuigt als een tierelier! heb er een parket zuiger en gewone zuiger bij zitten.
    om de zoveel tijd bak ff op zn kop in de kliko en je kunt weer verder!
    geen klagen erover, alles werkt nog steeds naar behoren.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb altijd een miele gehad en nu sinds kort een samsung.

14. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik heb er een van Philips met zak en wil geen andere meer haha..

15. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aeg vampyr gehad, maar begaf het al snel. Sinds een jaartje of 8 een dyson, echt super!

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Biosch free. Eerste ging na 2.5 jaar kapot....toch weer een gekocht! Het snoer van deze is namelijk 11 meter ofzo en daardoor kan ik in 1 keer alles doen...ideaal! Hopelijk gaat deze langer mee...

17. KimK

KimK Niet meer actief

Dyson! Al 10 jaar, geweldig ding :D

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dyson ... nooit meer wat anders!

19. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dyson... Moet af en toe het dressoir tegenhouden anders zuigt ie die ook nog op.. Haha nee hoor ;)
    Maar ideaal ding! Al jaar of 3 nu. Top, wil nooit meer anders.

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb een Samsung maar wat een onding is dat zeg! Ik wil graag een dyson maar het budget is daar helaas nu niet naar.

Ik heb hem een aantal keer bij m'n ouders gebruikt en ik vind hem heel prettig! Dus als we er geld voor hebben ga ik zeker een dyson kopen

Deel Deze Pagina