Wie weet er een goede kapper/kapsalon in den haag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Mijn haar is nodig toe aan een knipbeurt! Hiervoor ging ik naar de cosmo, maar ik ben telkens 100 euro kwijt en dat kan ik nu niet missen!
    Dus wie weet er een goede kapper/kapsalon in den haag en omgeving mag ook.. en liever niet te duur.

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    de kappersakademie, je word dan geknipt door studenten onder begeleiding voor weinig:)

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Dat heb ik liever niet :) En ook al weet ik dat er vrij weinig mis kan gaan, heb ik er toch niet zo'n lekker gevoel bij. Pff ik ben gewoon lastig! En je weet nooit of je in goede handen ben...

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

100 euro bij de Cosmo? wat doen ze dan allemaal? Cosmo heeft mij totaal verknipt en te erg gebleekt. Wat een drama toko is dat zeg. Krijg je ook gauw met een keten.

In Den Haag gingen we naar Headz for Hair in de Papestraat, is een beetje hip maar heel aardige mensen en we waren altijd heel tevreden. Goedkoop weet ik niet meer, normale prijs volgens mij.

Bij Et Cetera in de Prinsestraat zijn we ook altijd goed geknipt. Ik vind het altijd wel fijn als iemand een beetje weet welke coupe je staat ook en zelf een beetje aan de gang gaat. Dat doen ze bij Et Cetera heel goed.

Succes, Charlie

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    In loosduinen op het plein. Heten vroeger Henk nog wat......inmiddels heet het anders. Met googlen moet ie te vinden zijn!

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik was laatst bij Wim van Deursen op de Goeveneurlaan 493 geweest. Was er erg tevreden over.

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    thnx voor de tips ik ga eens ff googlen! :)

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ze knipte t bij mij en dan highlights door heel mn haar zeg maar.. en dat koste dan 100 euro.. en met knippen ben ik vaak wel zo van nou ik wil iets anders maar weet niet wat dus wat stel je voor? en dan was t altijd tzelfde beetje bijknippen en laagjes.. en wil nu idd wat anders maar wel iets wat bij me past! Dus ook voor mij was cosmo opzich ni zon succes :)

Deel Deze Pagina