Ik heb me aangemeld op bidyes maar vraag me af in hoeverre het eerlijk verloopt zeg maar. Heeft één van jullie wel eens wat binnen gesleept?
ik ken het niet, maar heb net even de site bekeken. Ik vind het wel een beetje eng als iets zo goedkoop is zeg maar.. Ik ben ook benieuwd naar andere ervaringen!
Is dat die website waar je credits moet kopen die je dan, ookal win je die veiling niet, kwijt bent? Daar geloof ik niet zo in namelijk
Ik kende het niet en ging dus maar eens zoeken, kwam uit bij Tros Radar: TROS Radar - Toon onderwerp - bidyes.com Zit weer een addertje onder het gras zo te zien..
Even opgezocht, dit is inderdaad die website. Nooit aan beginnen hoor! Je betaalt om een bod te plaatsen, elke keer opnieuw.. Hartstikke fijn als je wint, maar dan moet je wel zo ontzettend veel geluk hebben.. Misschien moet je het een beetje als een loterij zien; Als je een lot koopt maak je een heeele kleine kans op een groot geldbedrag, maar ook als je niets wint ben je het geld dat je voor je lot hebt betaalt kwijt. Oh, en ook iets moois; Voor zover ik kan zien worden er geen dingen verkocht die meer dan 10 kilo wegen, en dus is alles gewoon voor 4,95 met DHL te verzenden. Voor particulieren! Voor een bedrijf is het vaak nog goedkoper! 'Deze bijdrage dekt de totale verzendkosten vaak niet' en 'wel zo eerlijk'? Bullshit! Heeft natuurlijk niets met het bied-principe te maken, maar dit maakt het alleen maar minder geloofwaardig
Een bod doen daar kost dacht ik 1 euro per bod. Zodra je overboden wordt moet je weer een euro betalen om te bieden. Op die manier kan het een heel duur ding worden. Verder zijn ze slim om af en toe gratis credits weg te geven, die credits zorgen er ook voor dat iemand overboden wordt en dus weer moet betalen voor een bod. Beter kan je vakantieveiling of hotelveiling gebruiken, die zijn gratis met bieden. Wel altijd de extra kosten lezen die er bij komen.
Hier kun je nog wat ervaringen lezen.. ik zou er niet mee in zee gaan! Klacht BidYes? Meld hier uw BidYes klacht! « KLACHT.nl